جیش‌العدل یک افغانستانی، یک پاکستانی و یک ایرانی را به اتهام همکاری با سپاه ایران اعدام کرد + ویدیو

© @mediaadlجیش‌العدل یک افغانستانی، یک پاکستانی و یک ایرانی را به اتهام همکاری با سپاه ایران اعدام کرد
جیش‌العدل یک افغانستانی، یک پاکستانی و یک ایرانی را به اتهام همکاری با سپاه ایران اعدام کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.06.2023
عضو شوید
جیش العدل سه تن شهروندان افغانستان، ایران و پاکستان را به اتهام همکاری با مرکز 23 نبوت ایران اعدام کرد.
به گزارش اسپوتنیک، جیش‌العدل با انتشار اطلاعیه و ویدیویی 15 دقیقه‌ای از دستگیری و اعدام سه تن از همکاران خارجی و داخلی سپاه پاسداران خبر دادو
جیش العدل در تویترش نوشته است: "متلاشی شدن یک تیم وابسته به مرکز 23 نبوت زیر شاخه سپاه قدس و شناسایی تیم ها و افراد وابسته به این نهاد که در احزاب و حکومت های منطقه در حال فعالیت به نفع رژیم ولایت فقیه هستند".
این سازمان در ادامه نوشته است: "سازمان جیش العدل به اطلاع عموم میرساند فرزندان هوشیار آنها موفق شده اند یک تیم وابسته به مرکز 23 نبوت که بازوی جاسوسی سپاه پاسداران در خارج از مرزها است را شناسایی و دستگیر بکند. این تیم در تلاش برای ترور فرماندهان سازمان جیش العدل برای چندین مدت مشغول جمع آوری اطلاعات بوده و پس از آن برای ترور دو تن از فرماندهان سازمان جیش العدل اقدام کرده است".
در ادامه این خبرنامه آمده است: "اعضای سه نفره این تیم پس از چندین مدت بازداشت و پس از محاکمه و تحقیق توسط هیئت قضائی سازمان مجرم شناخته و پس از تائید شورای عالی سازمان به اعدام محکوم شده اند. حکم این افراد مدتی پیش به اجراء در آمده است. هویت این افراد به قرار زیر است: وارث ملازهی اهل شهرستان سراوان، عدنان بلوچ اهل پاکستان و شهر پنجگور، ناصر افغان اهل افغانستان و ساکن سراوان میباشد".
این سازمان افزوده است: "قابل توضیح است در نتیجه بازجویی این مجرمین بسیاری از افراد و اشخاصی که مرتبط با این تیم بوده و به نوعی با مرکز 23 نبوت همکاری داشته اند شناسایی گشته و در حال حاظر تحت رصد سازمان جیش العدل هستند توصیه ما به این افراد فریب خورده آن است که پیش از اینکه توسط جانبرکفان عدل مجازات انقلابی بشوند با فرماندهان ما ارتباط برقرار کرده و برای خود درخواست عفو بنمایند".
در پایان این خبرنامه آمده است: "سازمان جیش العدل به کشورهای و احزاب عمده فعال در منطقه و همچنین به احزاب فعال در بلوچستان بزرگ هشدار میدهد که تعدادی از عناصر آنها ارتباطات خاصی با مرکز 23 نبوت دارند که قطعا از آنها در آینده برای منافع رژیم ولایت فقیه سوء استفاده خواهد شد لذا درخواست ما از بزرگواران آن است که عناصر فاسد در صف خود را تصفیه بکنند".
یادآوری می کنیم، که جیش العدل نام یکی از گروهک های تروریستی فعال در جنوب شرق ایران و به صورت مشخص ولایت سیستان و بلوچستان است که بسیاری از نیروهای آن برای سامان دهی و افزایش توان جنگی خود در خاک کشور پاکستان فعالیت می کنند. این گروه تروریستی تا کنون چندین بار اقدام به انجام عملیات های تروریستی و انتحاری در خاک ایران کرده و منجر به کشته شدن ده ها تن از نیروهای نظامی و غیر نظامی ایرانی شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала