کلوپ ویدیو

سخنرانی پوتین در جمع واحدهایی که نظم را در طول شورش تضمین کردند + ویدیو

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر Последняя в 2019 году церемония развода пеших и конных караулов Президентского полка
Последняя в 2019 году церемония развода пеших и конных караулов Президентского полка - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.06.2023
عضو شوید
پوتین در کرملین در بین واحدهایی که نظم را در طول شورش تضمین کردند سخنرانی خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، رئیس جمهور روسیه روز سه شنبه در کرملین در جمع واحدهای وزارت دفاع، گارد روسیه، FSB، وزارت امور داخلی و FSO که در سرکوب تلاش برای شورش در 24 جون شرکت داشتند، سخنرانی کرد و همچنین با برخی از پرسنل نظامی به طور جداگانه دیدار خواهد کرد.
در این رویداد پوتین گفت که ارتش با وضاحت کامل عمل کرد و جنگ داخلی را متوقف کرد.
به گفته رئیس دولت روسیه، ارتش و مردم از شورشیان حمایت نکردند. پوتین همچنین خاطرنشان کرد که برای سرکوب شورش، نیازی به حذف واحدهای نظامی موظف در منطقه عملیات نظامی در اوکراین نیست.
در شب 24 جون، در روستوف-نا-دانو، جنگنده های Wagner PMC مقر منطقه نظامی جنوبی را به تصرف خود درآوردند. این اتفاق در ادامه اظهارات یوگنی پریگوژین در مورد حملات موشکی و بمب گذاری نیروهای مسلح روسیه به اردوگاه های PMC رخ داد که این امر توسط وزارت دفاع و FSB رد شد.
ولادیمیر پوتین اقدامات واگنری ها را یک ماجراجویی جنایتکارانه خواند و اقدامات پریگوژین زمینه تشکیل پرونده جنایی در مورد سازماندهی یک شورش مسلحانه را ایجاب کرد. در مسکو، جومه مسکو و منطقه ورونژ - مناطق در امتداد مسیر قطار های تجهیزات نظامی، یک رژیم عملیات ضد تروریستی معرفی شد. شهرداری مسکو نیز دوشنبه را روز غیرکاری اعلام کرد.
بعداً سرویس مطبوعاتی رئیس جمهور بلاروس گزارش داد که الکساندر لوکاشنکو با رئیس شرکت مذاکره کرده و او پیشنهاد وی را برای توقف حرکت واگنر از طریق روسیه پذیرفته است.
یک روز قبل، درخواست ولادیمیر پوتین علنی شد، که در آن پیشنهاد شد که جنگنده های PMC با وزارت دفاع روسیه قرارداد ببندند، به اقوام و دوستان خود بازگردند یا "به بلاروس بروند."
FSB پرونده شورش مسلحانه را بسته است زیرا "شرکت کنندگان اقدامات خود را که مستقیماً با هدف ارتکاب جنایت انجام می شد متوقف کردند."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала