- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

کیف 430 سرباز را امروز در مسیر دونتسک از دست داد

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر Танк Т-64 в Херсонской области
Танк Т-64 в Херсонской области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.06.2023
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: کیف 430 سرباز و تجهیزات را در جهت دونتسک در یک روز از دست داد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: در جهت دونتسک در نزدیکی شهر آرتموفسک 10 یورش دشمن با موفقیت در طول روز پس زده شد، چهار حمله دیگر نیز در جمهوری خلق دونتسک پس زده شد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد، در جهت دونتسک، نیروهای اوکراینی بیش از 400 نظامی را در یک روز از دست دادند و 14 حمله اوکراینی پس زده شد.
همانطور که در اعلامیه ای وزارت دفاع روسیه اشاره شد، نیروهای مسلح اوکراین در طول روز به عملیات تهاجمی در جهت های دونتسک، کراسنولیمانسک، دونتسک جنوبی و زاپروژیا ادامه دادند. به ویژه، در جهت دونتسک در نزدیکی شهر آرتموفسک، اقدامات شایسته و شجاعانه یگان های مدافع گروه نیروهای "جنوب" با موفقیت ده حمله دشمن را در مناطق اورخوو-واسیلیفکا، کوردیوموفکا، یاگودنوئه، زالیزنیانسکوئه و دوبووواسیلیفکا جمهوری خلق دونتسک پس زدند.
ارتش روسیه چهار حمله دیگر نیروهای اوکراینی در مناطق شهرک‌های کراسنوگروفکا، آودیوکا، مارینکا و پروومایسکویه در جمهوری خلق دونتسک را پس زدند.
این وزارتخانه اعلام کرد: تلفات دشمن در جریان این نبرد به 430 نظامی اوکراینی، 11 خودروی رزمی پیاده، هفت خودرو، سه خودروی پیکاپ و یک هویتزر D-30 رسید. افزون بر این، این وزارتخانه خاطرنشان کرد، که یک انبار مهمات تیپ 110 مکانیزه نیروهای مسلح اوکراین در نزدیکی روستای آودیوکا در جمهوری خلق دونتسک نابود شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала