قدیروف مبارزان چچنی در روستوف-نا-دانو منتظر دستور پوتین بودند

© Sputnik / Sergey Pivovarov /  مراجعه به بانک تصاویر Здание штаба Южного военного округа в Ростове-на-Дону
Здание штаба Южного военного округа в Ростове-на-Дону - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.06.2023
عضو شوید
رئیس چچن گفت، که جنگجویان چچنی به سرعت وارد روستوف-نا-دانو شدند و منتظر دستور بودند، اما الحمدلله اوضاع بدون برخورد مستقیم به پایان رسید.
به گزارش اسپوتنیک، رمضان قدیروف، رئیس چچن در کانال تلگرامی اش گفت، که روز پیش، مبارزان چچنی به سرعت وارد روستوف-نا-دانو شدند و منتظر دستور برای آغاز به انجام وظایف خود بودند.
قدیروف پس ازظهر شنبه گفت، که سربازان وزارت دفاع و گارد روسیه در جمهوری چچن به مناطق تنش فرستاده شده اند. سپس، شرکت تلویزیون و رادیو دولتی چچن گروزنی در کانال تلگرامی خود گزارش داد، که 3000 سرباز زبده از چچن برای نگهبانی از مسکو فرستاده شده اند که از صبح زود در سنگر بودند و آماده اجرای هرگونه دستور ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه بودند.
Бойцы группы Вагнер в Артемовске (Бахмуте) в ДНР - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.06.2023
بیرون شدن نیروهای "واگنر" از قلمرو منطقه ورونژ
قدیروف نوشت: "در پیوند با آخرین وقایع، واحدهای چچنی به روستوف-نا-دانو فرستاده شدند تا در صورت لزوم اوضاع را تحت کنترل درآورند. سربازان به سرعت در محل حاضر شدند و منتظر بودند تا دستور آغاز به انجام وظایف خود کنند. الحمدلله اوضاع بدون برخورد مستقیم به پایان رسید. بچه های ما در نخستین فرمان آمادگی رزمی و آمادگی بالایی برای دفاع از میهن به هر قیمتی نشان دادند".
به گفته قدیروف، اپتی آلودینوف، فرمانده نیروهای ویژه اخمت و زیندی زینگیف، فرمانده هنگ سور آخمت، در این کار مشارکت داشتند.
رئیس جمهور چچن تاکید کرد، که سربازان چچنی به شدت طبق دستور عمل کردند و وظایف محوله را به خوبی انجام دادند.
قدیروف از علاودینف و زینگیف به دلیل اجرای دقیق دستور رزمی قدردانی کرد.
قدیروف در پایان گفت: "امروز من یک بار دیگر متقاعد شدم که مبارزان ما سدی قابل اعتماد در برابر هر تهدیدی برای کشور ما هستند، پیاده نظام وفادار و قابل اعتماد فرمانده معظم کل قوا، رئیس جمهور روسیه ولادیمیر پوتین! آخمت قدرت است!".
یادآوری می کنیم، که در شب 24 جون، در روستوف-نا-دانو، نیروهای شرکت خصوصی واگنر مقر منطقه نظامی جنوبی را تصرف کرد. این در حالی رخ داد که یوگنی پریگوژین درباره ای ادعای یورش های موشکی و بمب گذاری نیروهای مسلح روسیه به اردوگاه های نیروهای شرکت خصوصی انجام شده است - این امر از سوی وزارت دفاع و سرویس امنیت روسیه رد شد.
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، اقدامات "واگنرها" را یک ماجراجویی جنایتکارانه خواند، یک پرونده جنایی در برابر پریگوژین به دلیل سازماندهی شورش مسلحانه باز شد.
سپس، سرویس مطبوعاتی رئیس جمهور بلاروس گزارش داد، که الکساندر لوکاشنکو با پریگوژین گفتگو کرد و او پیشنهاد وی را برای توقف جنبش واگنر در روسیه و برداشتن گام های بیشتر برای کاهش تنش پذیرفت. دیمیتری پسکوف، دبیر مطبوعاتی رئیس جمهور فدراسیون روسیه عصر شنبه گفت، که رئیس شرکت خصوصی نظامی به بلاروس می رود و پرونده جنایی منتفی خواهد شد. کرملین گفت، که تضمین این که پریگوژین بتواند به بلاروس برود، قول رئیس جمهور روسیه است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала