شورای امنیت ملی و دفاع اوکراین به لوکاشنکا اجازه داد در گفت وگوها با روسیه شرکت کند

© Sputnik / BelTA/Maksim Gucheck /  مراجعه به بانک تصاویر Флажки на столе, за которым пройдут российско-украинские переговоры
Флажки на столе, за которым пройдут российско-украинские переговоры - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.06.2023
عضو شوید
دبیر شورای امنیت ملی و دفاع اوکراین به رئیس جمهور بلاروس اجازه داد در گفت و گو با روسیه شرکت کند.
به گزارش اسپوتنیک، الکسی دانیلوف، دبیر شورای امنیت ملی و دفاع اوکراین پذیرفت، که الکساندر لوکاشنکو رئیس جمهور بلاروس می تواند در مذاکرات برای حل مناقشه در اوکراین شرکت کند.
او در صفحه رخنامه اش نوشت: "در حال حاضر یک گروه واقعی از مذاکره کنندگان آینده روسیه با اوکراین وجود دارد، اما تاکنون در سایه باقی مانده است، اما مشارکت لوکاشنکا در این روند منتفی نیست".
مسکو بارها اعلام کرده است، که برای مذاکره آماده است، اما کیف در سطح قانونگذاری آنها را ممنوع کرده است. غرب مدام از فدراسیون روسیه برای مذاکره می خواهد که مسکو برای آن آمادگی نشان می دهد، اما در عین حال، غرب امتناع دائمی کیف از شرکت در گفتگو را نادیده می گیرد.
پیش از این، کرملین اعلام کرد، که هیچ پیش نیازی برای انتقال وضعیت اوکراین به یک مسیر صلح آمیز وجود ندارد، اولویت مطلق روسیه دستیابی به اهداف عملیات ویژه است، در حال حاضر این تنها با ابزار نظامی امکان پذیر است. همانطور که در کرملین اعلام شد، وضعیت اوکراین می تواند به سوی مسالمت آمیز حرکت کند، مشروط بر اینکه وضعیت واقعی و واقعیت های جدید در نظر گرفته شود، تمام خواسته های مسکو به خوبی شناخته شده باشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала