جبهه مقاومت: گروه طالبان با گسترش نفاق قومی در مسیر سرنگونی قرار دارد

© Ali Maisam Nazary twitter دیدار مسئول روابط خارجی جبهه‌ ای مقاومت با دبیر مجلس سنای فرانسه
دیدار مسئول روابط خارجی جبهه‌ ای مقاومت با دبیر مجلس سنای فرانسه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.06.2023
عضو شوید
مسئول پیوندهای خارجی جبهه مقاومت در واکنش به اظهارات سخنگوی طالبان گفته است، که این گروه با برتری‌طلبی، تعصبات و تمامیت‌خواهی خود، افغانستان را در مسیر سرنگونی قرار داده است.
به گزارش اسپوتنیک،علی میثم نظری مسئول پیوندهای خارجی جبهه مقاومت در واکنش به سخنان ذبیح الله مجاهد سخنگوی گروه طالبان در تویترش نوشت: "افغانستان قطعاً کشوری است متشکل از اقلیت‌های قومی که هیچ گروه قومی به تنهایی خود اکثریت جامعه را تشکیل نمی‌دهد. زیبایی این خطه‌ی سیاسی در تنوع و تکثر آن است و برای هزاران سال مردم این سرزمین بطور مسالمت‌آمیز همزیستی داشته‌اند و از هر نگاه با همدیگر انس گرفته‌اند".
او در ادامه به گسترش نفاق از سوی گروه طالبان اشاره کرده نوشت: " گروه تروریستی طالبان با برتری‌طلبی، تعصبات و تمامیت‌خواهی خود افغانستان را در مسیر سرنگونی قرار داده است و بجز ایجاد درز و نفاق و تشدید منازعات تباری چیز دیگری این تحرکات و تحریکاتش به دست نخواهد آورد. تا برقراری عدالت، کثرت‌گرایی، حقوق و آزادی‌های برابر مقاومت ما ادامه خواهد داشت".
یادآوری می کنیم، که پیش از این ذبیح الله مجاهد گفته بود، که چون پشتون ها از همه بیشتر است پس حکومت هم پشتونی است.
گروه طالبان پس از معامله پنهانی دو سال پیش با امریکا کنترل افغانستان را در دست گرفت و پس از آن یک حکومت موقت تک قومی پشتونی را بنا نهاد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала