قدیروف حمایت خود را از پوتین اعلام کرد

© Sputnik / Said Tsarnaev /  مراجعه به بانک تصاویر Глава Чеченской Республики Рамзан Кадыров
Глава Чеченской Республики Рамзан Кадыров  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.06.2023
عضو شوید
قدیروف گفت که از تک تک سخنان پوتین رئیس جمهور روسیه کاملاً حمایت می کند.
به گزارش اسپوتنیک، رمضان قدیروف، رئیس جمهور چچن در یک کانال تلگرامی گفت که از تک تک سخنان ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه کاملاً حمایت می کند.
در متن پیام وی چنین آمده است: "ما یک فرمانده عالی داریم که توسط مردم انتخاب شده است، که بهتر از هر استراتژیست و حتی بیشتر از یک تاجر، کل وضعیت را تا ریزترین جزئیات می داند. ما فقط یک قسمت از نقشه را می بینیم و او همه چیز را یکباره می بیند! ولادیمیر ولادیمیرویچ به درستی در خطاب به ملت خاطرنشان کرد که این یک شورش نظامی است! هیچ توجیهی برای چنین اقداماتی وجود ندارد! من کاملاً از هر کلمه ولادیمیر ولادیمیرویچ پوتین حمایت می کنم."
وی از مبارزان خواست که در معرض تحریکات قرار نگیرند و تاکید کرد که امنیت کشور و انسجام جامعه روسیه در چنین لحظه ای بیش از هر چیز دیگری مهم است.
او اضافه کرد: "ببینید دشمنان ما در غرب چگونه از این وضعیت سوء استفاده می کنند. چقدر پر کردن، چقدر دروغ ها، چقدر درخواست های دروغین که شهروندان ما را می ترساند، خطر یک وضعیت بی ثبات کننده را ایجاد می کند و اینها پیامدهای مورد انتظار راهپیمایی خائنانه پریگوژین است."
قدیروف همچنین تاکید کرد که آنچه در حال وقوع است یک اولتیماتوم به وزارت دفاع نیست، بلکه چالشی برای دولت است که "همه باید علیه آن جمع شوند."
Видеообращение президента РФ В. Путина к участникам 11-й Международной встречи высоких представителей, курирующих вопросы безопасности - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.06.2023
سخنرانی کامل پوتین خطاب به ملت روسیه
شنبه شب، مرکز روابط عمومی FSB گزارش داد که تمام اطلاعات منتشر شده در شبکه های اجتماعی به نمایندگی از یوگنی پریگوژین در مورد حملات موشکی و بمب گذاری شده توسط وزارت دفاع روسیه به "واحدهای عقب PMC" واگنر "اینگونه نیست. مطابق با واقعیت است و یک تحریک اطلاعاتی است. آنها همچنین گفتند که همان پریگوژین اظهار داشت که کاروان واگنر به سمت روستوف-آن-دون در حال حرکت است.
ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، در خطاب به روس‌ها گفت که همه کسانی که در تلاش برای شورش هستند مجازات اجتناب‌ناپذیری خواهند داشت و در برابر قانون و مردم پاسخ خواهند داد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала