گزارش فرمانده کل قوای مسلح اوکراین به جنرال امریکایی در مورد نیازهای ارتش

© AP Photo / Efrem LukatskyГлавком Украины Валерий Залужный
Главком Украины Валерий Залужный - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.06.2023
عضو شوید
زالوژنی فرمانده کل قوای مسلح اوکراین گفت که به جنرال میلی امریکا در مورد نیازهای ارتش گزارش داده است.
به‌ گزارش اسپوتنیک، والری زالوژنی، فرمانده کل نیروهای اوکراینی در کانال تلگرام خود گفت که به رئیس ستاد مشترک ارتش امریکا، مارک میلی، درباره وضعیت جبهه و نیازهای ارتش اوکراین گزارش داده است.
بر اساس پیامی که در کانال تلگرامی زالوژنی منتشر شده است چنین آمده است: "به عنوان بخشی از گفتگوی جاری با شرکا، من با رئیس ستاد مشترک ارتش ایالات متحده، جنرال مارک میلی، گفتگوی تلفنی داشتم. ما در مورد وضعیت در تمام بخش های جبهه به تفصیل بحث کردیم ... وی در مورد نیازهای قوای مسلح اوکراین به انواع خاصی از سلاح ها و تجهیزات مین زدایی صحبت کرد."این گزارش خاطرنشان می کند که زالوژنی و میلی توافق کردند که در تماس باشند و "به طور فعال تعامل کنند."
ВКС России провели испытания новой ракеты системы ПРО - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.06.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
حمله راکتی ارتش روسیه به تجهیزات هواپیمایی در میادین هوایی اوکراین
مدتی پیش، زالوژنی پس از یک سری حملاتی که توسط قوای مسلح روسیه به تعدادی از تأسیسات نظامی در اوکراین وارد شد، دیگر در انظار عمومی ظاهر نشد. همانطور که نماینده گروه هکر Joker DPR در 21 می به ریانووستی با استناد به منابع خود در قوای مسلح اوکراین گفت، زالوژنی تحت چندین عملیات پیچیده قرار گرفت و ممکن است به دلایل سلامتی پست خود را ترک کند. اولین سؤالات در مورد وضعیت و محل اختفای زالوژنی پس از آن مطرح شد که ناتو در 10 می گزارش داد که او به ائتلاف اطلاع داده است که امکان صحبت با اعضای کمیته نظامی ائتلاف حتی از طریق پیوند ویدیویی وجود ندارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала