اعلامیه وزارت خارجه روسیه در رابطه با وضعیت سیاسی داخلی فعلی

© Sputnik / Natalia SeliverstovaЗдание Министерства иностранных дел РФ в Москве
Здание Министерства иностранных дел РФ в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.06.2023
عضو شوید
وزارت خارجه روسیه به کشورهای غربی درباره هرگونه اشاره به استفاده احتمالی از وضعیت داخلی روسیه "برای دستیابی به اهداف روسفوبی خود" هشدار داد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت خارجه روسیه در رابطه با وضعیت سیاسی داخلی فعلی اعلام کرد، تلاش برای شورش مسلحانه در کشور ما باعث نارضایتی شدید جامعه روسیه می شود که از ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور فدراسیون روسیه حمایت می کند.
آرزوهای ماجراجویی سازشگران، در واقع، هدف آنها بی ثباتی در روسیه، و از بین بردن وحدت ما، و تضعیف تلاش های فدراسیون روسیه برای اطمینان از امنیت بین المللی است. بنابراین شورش به نفع دشمنان خارجی روسیه است.
در این اعلامیه آمده است: "ما به کشورهای غربی نسبت به هرگونه استفاده احتمالی از موقعیت داخلی روسیه برای دستیابی به اهداف روس هراسی خود هشدار می دهیم. چنین تلاش هایی بیهوده است و پاسخی در روسیه و نیروهای عاقل سیاسی خارج از کشور نخواهد داشت. ما متقاعد شده‌ایم که در آینده نزدیک این وضعیت راه‌ حلی خواهد یافت که شایسته خرد دیرینه مردم روسیه و دولت روسیه باشد."
резидент РФ Владимир Путин во время встречи в режиме видеоконференции с председателем правительства РФ Михаилом Мишустиным - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.06.2023
گفتگوی تلیفونی رئیس‌جمهور پوتین با اردوغان
تمام اهداف عملیات ویژه نظامی اجرا خواهد شد.
کشور ما مسیر مستقل خود را برای تضمین امنیت، دفاع از ارزش های خود، تقویت اعتبار خود در عرصه بین المللی، شکل دادن به یک نظم جهانی عادلانه و چند قطبی ادامه خواهد داد. ما از درک این موضع اصولی توسط متحدان و شرکای خارجی خود که اکنون کاملاً از آن آگاه هستیم، بسیار قدردانی می کنیم.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала