روسیه به تحریم های اتحادیه اروپا علیه روزنامه نگاران پاسخ خواهد داد

© AP Photo / Mary AltafferЖурналист во время съемки у здания ООН в Нью-Йорке
Журналист во время съемки у здания ООН в Нью-Йорке  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.06.2023
عضو شوید
زاخارووا: واکنش روسیه به تحریم های اتحادیه اروپا بر روزنامه نگاران و مقامات بروکسل تأثیر خواهد گذاشت.
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در کانال تلگرامی خود گفت که مسکو به تحریم های اتحادیه اروپا علیه روزنامه نگاران روسی پاسخ خواهد داد و همچنین بر روزنامه نگاران اتحادیه اروپا و مقامات بروکسل تأثیر خواهد گذاشت.
او نوشت: "به تحریم های اتحادیه اروپا علیه روزنامه نگاران روسی پاسخ داده خواهد شد. هم در رابطه با روزنامه نگاران اتحادیه اروپا و هم در رابطه با کارمندان بروکسل که چنین تصمیمی گرفتند."
پیش از این، شورای اتحادیه اروپا سرانجام بسته جدیدی را تصویب کرد که شامل طیف وسیعی از محدودیت‌های اقتصادی و شخصی اضافی و همچنین مکانیزمی برای مبارزه با دور زدن تحریم‌های ضد روسیه بود که "به عنوان آخرین راه حل" علیه کشورهای سوم اعمال خواهد شد.
Building of the Ministry of Foreign Affairs of the Russian Federation in Moscow - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.06.2023
عکس العمل روسیه به بسته یازدهم تحریم های اتحادیه اروپا
علاوه بر این، اتحادیه اروپا همچنین تصمیم گرفت ممنوعیت پخش در قلمرو خود را به پنج رسانه روسی دیگر گسترش دهد: RT Balkan، Oriental Review، کانال تلویزیونی Tsargrad، مجله آنلاین New Eastern Outlook و کانال Katehonبا این حال، خبرنگاران این رسانه ها منعی برای کار در اتحادیه اروپا ندارند.
فدراسیون روسیه بارها اعلام کرده است که این کشور با فشارهای تحریمی که غرب از چندین سال پیش بر روسیه شروع کرده و همچنان در حال افزایش است، مقابله خواهد کرد. مسکو خاطرنشان کرد که غرب جسارت لازم برای اعتراف به شکست تحریم ها علیه فدراسیون روسیه را ندارد. در خود کشورهای غربی بیش از یک بار نظراتی مبنی بر بی اثر بودن تحریم های ضد روسیه شنیده شده است.
Здание Парламента в Таллине - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.06.2023
یازدهمین پاکت تحریم استونیا علیه روسیه در ساحه عمل قرار گرفت
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه پیشتر اعلام کرده بود که سیاست مهار و تضعیف روسیه استراتژی بلندمدت غرب است و تحریم ها ضربه جدی به کل اقتصاد جهانی وارد کرده است. به گفته وی، هدف اصلی غرب به وخامت کشاندن زندگی میلیون ها انسان است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала