کلوپ ویدیو

اسرائیل از راکت مافوق صوت جدید رونمایی کرد + ویدیو

CC BY-SA 4.0 / Rhk111 / A full scale mock up of a Spike ER missile (cropped photo)Противотанковая управляемая ракета Спайк производства израильской компании Rafael
Противотанковая управляемая ракета Спайк производства израильской компании Rafael  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.06.2023
عضو شوید
کنسرن اسرائیلی رافائل یک راکت جدید SkySonic را در نمایشگاه هوایی در Le Bourget ارائه کرد.
به گزارش اسپوتنیک، شرکت کنسرن دفاعی اسرائیل رافائل یک راکت رهگیر جدید SkySonic ارائه کرده است که طی سه سال گذشته در حال توسعه آن بوده است.
همانطور که قبلا توسط توسعه دهنده گزارش شده بود، سیستم رهگیری راکت های مافوق صوت SkySonic قادر است راکت هایی را که با سرعت 10 برابر سریعتر از صوت پرواز می کنند، خنثی کند.
در نمایشگاه هوایی در غرفه اسرائیل، سیستم‌های مختلف پدافند هوایی، راکت‌ها، رادارها، پهپادها و سیستم‌های هشداردهنده نیز ارائه شده است. همچنین مدل هواپیمای بدون سرنشین شناسایی Orbiter 5 که توسط Aeronautics Defense Systems ارائه شده است، آخرین نسخه انکشاف داده شده در این شرکت است.
در اوایل جون، ایران یک راکت مافوق صوت ارائه کرد، تهران اعلام کرد که سرعت آن 12 تا 13 ماخ است.
رسانه‌های اسرائیلی به نقل از یوآو گالانت، وزیر دفاع، که غرفه را افتتاح کرد، نوشتند: "راهبردی روشن برای بی‌ثبات کردن نه تنها منطقه، بلکه کل جهان: اسرائیل در پاسخ به تلاش‌های ایران، دفاع خود را تقویت می‌کند و از همه ابزارها برای جلوگیری از تبدیل شدن ایران به یک قدرت هسته ای استفاده می‌کند."
نمایش هوایی در Le Bourget تا 25 جون ادامه خواهد داشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала