متن کامل طرح نازی ها برای نابودی مردم اتحاد جماهیر شوروی

© AFP 2023 / David Gannonده افسانه در باره جنگ ها که تقریباً همه بر آنها باور میکنند
ده افسانه در باره جنگ ها که تقریباً همه بر آنها باور میکنند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.06.2023
عضو شوید
انجمن تاریخ نظامی روسیه برای اولین بار طرح نازی ها برای نابودی مردم اتحاد جماهیر شوروی را به زبان روسی منتشر کرد.
به گزارش اسپوتنیک، انجمن تاریخ نظامی روسیه برای اولین بار نسخه کامل "طرح گرسنگی" را به زبان روسی منتشر کرد - سندی که توسط آلمان نازی برای نابودی مردم اتحاد جماهیر شوروی تهیه شده است.
سندی با عنوان "دستورالعمل سیاست اقتصادی ستاد اقتصادی" در پرتال "History.rf" درج شده است. این طرح به تاریخ 23 می 1941، خواستار نابودی 20 تا 30 میلیون نفر از ساکنان اتحاد جماهیر شوروی بود.
مدیر صندوق تحقیقاتی "تاریخ دیجیتال" ایگور یاکولف توضیح داد: "علاوه بر طرح نظامی معروف بارباروسا، یک طرح اقتصادی برای غارت سرزمین های اشغالی شوروی آماده می شد. این طرح در زمان آشفته برای رایش سوم پلان‌گذاری شد، زیرا آنها به طور جدی به واردات مواد غذایی وابسته بودند. محاصره دریایی بریتانیا وضعیت غذایی آلمان نازی را تهدید کرد. بنابراین، آنها قصد داشتند اتحاد جماهیر شوروی غارت کنند و تمام غلات را پاک کنند. نتیجه این دزدی، مرگ بین 20 تا 30 میلیون تن از گرسنگی بود."
Траурные мероприятия, посвященные авиакатастрофе польского самолета Ту-154 под Смоленском - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.06.2023
اعترافات نازی ها در اعدام پولندی ها در کاتین افشا شد
به گفته وی، امریکایی ها این سند را در اوراق فرماندهی عالی ورماخت پیدا کردند، این سند در دادگاه نورنبرگ ظاهر شد.
این مورخ افزود: متأسفانه به زبان روسی منتشر نشده بود.
وی خاطرنشان کرد که طبق نقشه هیتلر، استعمارگران آلمانی قرار بود به تدریج در سرزمین های اشغالی مستقر شوند و جمعیت بومی اتحاد جماهیر شوروی باید به جایی بروند.
یاکولف گفت: "تصمیم برای خالی کردن سکنه مناطق فتح شده توسط هربرت باکه، دبیر وزارت کشاورزی و غذا پیشنهاد شد. دستورالعمل های تدوین شده توسط او به این واقعیت خلاصه می شود که وقتی ورماخت سرزمین های سیاه را تصرف کرد، تمام مواد غذایی از آنها باید برای تأمین ورماخت و رایش سوم باشد، غلات و سایر محصولات غذایی باید به آلمان منتقل شوند تا از جمعیت آلمانی حمایت کنند."
در نتیجه، ساکنان منطقه غیرسیاه زمین باید با گرسنگی روبرو می شدند. اول از همه، قرار بود مسکو و لنینگراد را تحت تأثیر قرار دهد.
این مورخ افزود: "یعنی ایده نخوردن غذا به لنینگرادها نه در نتیجه شکست طرح بارباروسا، بلکه در نتیجه ملاحظات انجام شده حتی قبل از حمله به اتحاد جماهیر شوروی بوجود آمد."
Памятные мероприятия, посвященные Дню памяти и скорби, в Бресте - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.06.2023
روز یادبود و اندوه از حملات آلمان بر اتحاد جماهیر شوروی + ویدیو
او از این سند نقل می کند: "ما این مردم را نه تنها به این دلیل که دهان های زائد هستند، به قحطی محکوم می کنیم، بلکه به این دلیل که روس های بزرگ، چه در زمان تزار ( امپراطور روسیه قدیم) و چه در زمان بلشویک ها، همیشه دشمن آلمان و اروپا بوده اند."
این یک طرح نسل کشی بود، زیرا این نسل کشی است که شامل کشتار دسته جمعی برخی افراد می شود.
او یادآور شد که جنایات نازیسم محدودیتی ندارد و خاطرنشان کرد که این امر اکنون اهمیت ویژه ای پیدا کرده است، زمانی که روسیه بار دیگر با ایدئولوژی نازی مبارزه می کند.
یاکولف در پایان گفت: انتشار چنین اسنادی برای عموم مردم به منظور یادآوری این است که حتی یک جنایت جنگی بدون مجازات نخواهد ماند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала