پوتین: "سرمت" با یک موشک سنگین جدید وظیفه رزمی را بر عهده خواهد گرفت

© © Screenshot: Ministry of Defence of the Russian FederationПроведение бросковых испытаний новой российской межконтинентальной баллистической ракеты "Сармат"
Проведение бросковых испытаний новой российской межконтинентальной баллистической ракеты Сармат - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.06.2023
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه گفت: مجموعه سرمت با یک موشک سنگین جدید وظیفه رزمی را بر عهده خواهد گرفت.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه گفت: تاسیسات مجتمع بیش اَبَرصوت سرمت با یک موشک سنگین جدید در آینده نزدیک وظیفه رزمی را بر عهده خواهند گرفت.
The launch of the Sarmat superheavy thermonuclear armed intercontinental ballistic missile from the Plesetsk launch site in the Arkhangelsk Region - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.12.2022
آغاز جا به جایی راکت بالستیک قاره پیمای بیش اَبَرصوت "سرمت" در روسیه
وی گفت: در آینده نزدیک نخستین پرتابگرهای مجتمع سرمات با یک موشک سنگین جدید وظیفه رزمی را بر عهده خواهند گرفت.
در 21 جون، رهبر روسیه با دانش آموختگان موسسات آموزشی عالی نظامی دیدار می کند.
راکت روسی سرمت (RS-28 Sarmat) با سرعت سیر 20٫7 ماخ، در دسته ای راکت های بیش اَبَرصوت جای می‌گیرد.
همچنین راکت های روسی آوانگارد که سرعت سیر آن بیش از 9 ماخ است و راکت بالستیک هواپایه کینژال (Kh-47M2 Kinzhal) با سرعت سیر 10 ماخ نیز در طبقه‌بندی اَبَرصوت جای می‌گیرند. البته کلاهک هردوی این راکت ها در فاز شیرجه سرعتی بالای 20 ماخ دارند که پس از بیرون شدن از جو و ورود دوباره به جو، به این سرعت دست پیدا می‌کنند.
یادآوری می کنیم، که پیش از این رادیو اسپوتنیک گزارش داده بود، که به گفته طراح عمومی سرمت، این موشک توانایی آن را دارد، که به هر نقطه از کره زمین برسد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала