وزارت خارج روسیه ورود 48 استرالیایی به این کشور را ممنوع کرد

© Sputnik / Evgeny OdinikovBuilding of the Ministry of Foreign Affairs of the Russian Federation in Moscow
Building of the Ministry of Foreign Affairs of the Russian Federation in Moscow - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.06.2023
عضو شوید
روسیه در تلافی تحریم های استرالیا ورود 48 استرالیایی را به این کشور ممنوع کرد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد، در واکنش به تحریم‌های با انگیزه سیاسی از سوی استرالیا، روسیه ممنوعیت ورود نامحدودی را برای 48 استرالیایی که دستور کار ضد روسی در استرالیا تشکیل می‌دهند، اعمال می‌کند.
استخراج النفط من باطن الأرض - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.12.2022
گروه ۷ و استرالیا بر سر سقف قیمت نفت روسیه به توافق رسیدند
در پیامی که در ویب سایت وزارت خارجه روسیه منتشر شده، آمده است: "در واکنش به تحریم‌های با انگیزه سیاسی در برابر اشخاص حقیقی و حقوقی روسیه توسط دولت استرالیا که به عنوان بخشی از کمپین روس هراسی "غرب جمعی" معرفی شده است، ورود 48 استرالیایی دیگر از میان ارتش، پیمانکاران مجتمع های صنعتی، خبرنگاران و معاونان شهرداری که دستور کار ضد روسی در این کشور را تشکیل می دهند، به کشور ما به طور نامحدود بسته شد".
آنها شامل ویکتوریا جاسینتا آلن معاون نخست وزیر، تالس استرالیا هیئت مدیره، آلن بال و دیگران، مدیر عملیات پرواز SYPAQ، لوک آسپینال، برخی از اعضای هیئت مدیره شورای روز استرالیای جنوبی و برخی از روزنامه نگاران روزنامه "استرالیا" بودند.
وزارت دیپلماسی روسیه همچنین خاطرنشان کرد، که کار بر روی به روز رسانی "لیست توقف" روسیه در ارتباط با مسیر ضد روسی استرالیا ادامه خواهد یافت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала