دارایی خدمه های زیردریایی ناپدید شده ده میلیارد دالر تخمین زده شد

© Photo / Social media page of OceanGate ExpeditionsБатискаф компании OceanGate во время погружения. Архивное фото
Батискаф компании OceanGate во время погружения. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.06.2023
عضو شوید
مجموع دارایی سرنشینان باتیسکاف(زیردریایی) گم شده ممکن است از ده میلیارد دالر فراتر رود.
به گزارش اسپوتنیک، دارایی خدمه های باتیسکاف(زیردریایی)، که از رادار در نزدیکی جای غرق شدن کشتی تایتانیک ناپدید شد، ممکن است از ده میلیارد دالر فراتر رود، در میان سرنشینان، یک میلیاردر بریتانیایی و همچنین یکی از ثروتمندترین افراد پاکستان در کشتی وجود دارد.
Батискаф компании OceanGate во время погружения. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.06.2023
تماس نابهنگامی یکی از خدمه کشتی گمشده در اقیانوس اطلس
روز دوشنبه، OceanGate Expeditions ناپدید شدن زیردریایی خدمه خود را تأیید کرد، که برای رساندن گردشگران به محل غرق شدن کشتی تایتانیک طراحی شده بود. پنج نفر در کشتی هستند که ارتباط با آنها تقریباً 1 ساعت و 45 دقیقه پس از شناکردن در روز یکشنبه قطع شد.
در میان پنج خدمه، هامیش هاردینگ، بازرگان بریتانیایی و رئیس هیئت هواپیمایی اقدام است. عملا هیچ داده موثقی در مورد وضعیت دقیق او وجود ندارد، در حالی که رسانه های بریتانیا، به ویژه نسخه آنلاین Pledge Times، او را یک میلیاردر می نامند.
مرد ثروتمند دیگری که در زیردریایی گم شده است، بازرگان شهزاده داوود است. او نایب رئیس یکی از بزرگترین شرکت های کود کیمیایی پاکستان، Engro Corporation، و عضو هیئت مدیره موسسه غیر دولتی اکتشاف فضایی SETI مستقر در سیلیکون ولی است. بر اساس برخی گزارش ها، از جمله اطلاعات نشریه آنلاین هندی Latestbollyholly، ثروت او می تواند به هشت میلیارد دالر برسد. پسرش با او سوار بر شناور است. اطلاعات کمی در مورد پسر 19 ساله این بازرگان وجود دارد، به جز اینکه او در دانشگاهی در لندن تحصیل می کند. افزون بر هاردینگ و پدر و پسر داوود، پل هانری نرگئول، کاوشگر کهنه کار فرانسوی در اعماق دریا و بنیانگذار شرکت تور امریکایی تایتانیک، استاکتون راش، در کشتی حضور دارند.
یادآوری می کنیم، که جستجو برای یافتن زیردرایی ناپدید شده ادامه دارد. تامین هوا در آنجا باید برای 96 ساعت کافی باشد، می تواند روز پنجشنبه به پایان برسد.
باتیسکاف (Bathyscaphe) نوعی زیردریایی خودکار است که در اقیانوس های عمیق که زیر دریایی ها نمی توانند نفوذ کنند استفاده می شود. اولین باتیسکاف توسط اگوست پیکارد در سال 1946 تا 1948 در بلجیم ساخته شد. از باتیسکاف در زمینه های علمی و پژوهشی در حال حاضر استفاده می شود. باتیسکاف شامل یک کابین فولادی برای مقابله با فشار اب و یک شناور سبک تر از آب حاوی گازولین که نیروی بالارونده را تامین می کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала