تلاش کی‌یف برای انجام یک حمله تروریستی در حومه مسکو شکست خورد + عکس

© Photo / Telegram/Vorobiev_LiveМесто падения беспилотника у военных складов рядом с поселком Калининец в Подмосковье
Место падения беспилотника у военных складов рядом с поселком Калининец в Подмосковье - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.06.2023
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه: کی‌یف با استفاده از سه پهپاد در اطراف مسکو مبادرت به انجام حمله تروریستی کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که کی‌یف با استفاده از سه هواپیمای بدون سرنشین از نوع هواپیما در تاسیسات منطقه مسکو اقدام به انجام یک حمله تروریستی کرده است.
این وزارتخانه افزود: "این حمله تروریستی نافرجام، هیچ تلفات یا خسارتی در پی نداشت. همه پهپادها با تجهیزات جنگ الکترونیک سرکوب شدند و پس از آن کنترل خود را از دست دادند و سقوط کردند."
امروز، فرماندار منطقه مسکو، آندری وروبیوف، گفت که در اوایل صبح، هواپیماهای بدون سرنشین به انبارهای یکی از واحدهای نظامی در قریه کالینینتس، ناحیه شهری نارو فومینسک سقوط کردند.
در 30 می، اوکراین یک حمله تروریستی بدون سرنشین به مسکو انجام داد. به گفته وزارت دفاع روسیه، کی‌یف هشت پهپاد از نوع هواپیما را مستقر کرده است: پنج فروند از یک کمپلکس تسلیحات ضد هوایی در منطقه مسکو سرنگون شدند، سه فروند توسط تجهیزات جنگ الکترونیک سرنگون شدند.
Два беспилотника упали в Подмосковье - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.06.2023
دو پهپاد در نزدیکی انبارهای نظامی در اطراف مسکو سرنگون شدند + عکس
دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست‌جمهوری روسیه، در مورد حمله هواپیمای بدون سرنشین گفت که این پاسخ رژیم کی‌یف به حملات مؤثر روسیه دو روز قبل به یکی از مراکز تصمیم‌گیری است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала