ترامپ می گوید رابطه قوی با پوتین دارد

© Sputnik / Mikhail Klimentyev /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин и президент США Дональд Трамп
Президент РФ Владимир Путин и президент США Дональд Трамп - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.06.2023
عضو شوید
ترامپ می‌گوید که رابطه قوی با پوتین دارد، اگرچه آنها مدتی است که صحبت نکرده‌اند
به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق امریکا در مصاحبه ای با فاکس نیوز گفت که رابطه خوب و قوی با ولادیمیر پوتین، رهبر روسیه دارد، اگرچه مدت زیادی است که با او صحبت نکرده است.
ترامپ گفت: "من رابطه بسیار خوبی با پوتین دارم، یعنی مدت زیادی است که با او صحبت نکرده ام، اما رابطه بسیار قوی با پوتین دارم."
به گفته ترامپ، اگر او در ریاست جمهوری امریکا باقی می ماند، پوتین عملیات ویژه را در اوکراین آغاز نمی کرد. علاوه بر این، رئیس جمهور سابق ایالات متحده ادعا می کند که وی در گفتگو با رئیس جمهور روسیه گفته است که اگر تصمیم به اقدام نظامی در اوکراین بگیرد، "عواقب جدی" در پی خواهد داشت و این به نوبه خود به یک "فاجعه" تبدیل خواهد شد.
Рабочий визит министра обороны РФ Сергея Шойгу в Узбекистан  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.06.2023
شویگو: اوکراین قصد دارد با موشک های سایه طوفان به کریمه حمله کند
روسیه در 24 فبروری 2022 عملیات نظامی ویژه را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی‌یف قرار گرفته اند" نامیده است. وی خاطرنشان کرد که این عملیات ویژه یک اقدام اجباری بود، روسیه "هیچ فرصتی برای انجام این کار باقی نگذاشت، خطرات امنیتی به گونه‌ای ایجاد شد که امکان واکنش با ابزارهای دیگر غیرممکن بود."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала