بیش از نصف قوای تعرض اوکراین نابود گردید

CC BY-SA 2.0 / Ministry of Defense of Ukraine/Yuzef Venskovich / War UkraineВоеннослужащие ВСУ на востоке Украины
Военнослужащие ВСУ на востоке Украины - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.06.2023
عضو شوید
قوای روسیه از بازتاب تعدادی از حملات توسط قوای مسلح اوکراین در روز خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، مرکز مطبوعاتی گروه وستوک اعلام کرد که قوای مسلح روسیه چندین حمله دشمن را در یکی از جهت‌های عملیات نظامی ویژه خنثی کردند.
به گفته رهبری قوای روسیه در محل، در نتیجه یکی از حملات شدید، قوای مسلح اوکراین بیش از نصف نیروهای مقدم خود را از دست دادند. همچنان حداقل دو تانک و چندین وسایط زرهدار محاربوی منهدم شد.
دگرمن اولگ چخوف رئیس مرکز مطبوعاتی گروه نیروهای وستوک گفت: در جهت جنوب دونتسک با حمایت قوای توپچی و هوانوردی، دشمن که سعی در انجام عملیات تهاجمی داشت مورد هدف قرار گرفت.
Пуск ракет с корабля ВМФ РФ по украинским объектам военного управления и энергетики - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.06.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
ارتش روسیه دیپوی تجهیزات خارجی در اوکراین را منهدم کرد
وی در کنار این موضوع به دفع چندین حمله قوای مسلح اوکراین اشاره کرد.
به گفته رئیس مرکز مطبوعاتی گروه وستوک، تلاش دشمن برای انجام عملیات اکتشافی در منطقهCharivne در جهتZaporozhye خنثی شد. نیروی انسانی قوای مسلح اوکراین بر اثر حملات قوای توپچی هویتزر منهدم شد.
در گزارش آمده است که در مناطق جنوب نوودانیلووکا و جنوب مالایا توکماچکا، دشمن با استفاده از تاکتیک‌های ایجاد تعرض به صورت امواج، با نیروهایی تا یک کندک با حمایت تجهیزات سنگین به تهاجم پرداخت.
در همین حال، قطعات تفنگ موتوری گروه وستوک با حمایت نیروهای توپچی و هوانوردی، تانک‌ها، وسایط رزهی پیاده نظام، ماشین های محاربوی و قوایی انسانی ملی‌گرایان را منهدم کردند.
علاوه بر این، هوانوردی بیش از ده ها مکان تجمع نیروی انسانی دشمن در مناطق مالایا توکماچکا و ماکاروفکا را هدف قرار داد. در جریان نبرد ضد توپچی، یک هویتزر در منطقه استپنوگورسک منهدم شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала