- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

پس زدن یورش های نیروهای مسلح اوکراین را در زاپروژیا

© Sputnik / Алексей Майшев /  مراجعه به بانک تصاویر Работа морской пехоты в зоне СВО
Работа морской пехоты в зоне СВО - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.06.2023
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه گفت: ارتش روسیه یورش های نیروهای مسلح اوکراین در منطقه زاپروژی را پس زد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه روز یکشنبه اعلام کرد، که گروه وستوک یورش های دشمن را در مناطق شهرک‌های نووپوکروفکا، نوودانیلووکا و مالایا توکماچکا در منطقه زاپروژیا پس زد.
طوری که در بیانیه ای این وزارتخانه تصریح شده است، دشمن با نیروهای حداکثر سه گروه تاکتیکی گردان، تقویت شده با تانک و خودروهای زرهی رزمی، تحت پوشش پرده های دود، تلاش های ناموفقی برای عملیات تهاجمی در چندین موج در مناطق شهرک های نووپوکروفکا، نوودانیلووکا و مالایا توکماچکا در منطقه زاپروژیا انجام داد. اما اقدامات شایسته و قاطع یگان های گروه نیروهای "وستوک"، یورش های هوایی و آتش توپخانه، همه ای یورش های دشمن را پس زد. افزون بر این، در نتیجه درگیری آتش همه جانبه چهار ستون از نیروهای ذخیره دشمن در منطقه شهرک مالایا توکماچکا، منطقه زاپروژی، 9 دستگاه تانک، ده خودروی جنگی پیاده نظام و حداکثر ده خودروی زرهی دیگر نابود شدند.
این وزارتخانه اعلام کرد: "بیش از 200 نظامی اوکراینی، 33 تانک، 30 خودروی جنگی پیاده نظام و 35 خودروی زرهی جنگی تنها در طول یک روز در مسیر زاپروژیا نابود شدند".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала