- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

هشت یورش نیروهای هوایی روسیه در جهت کوپیانسک

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر Работа вертолета Ка-52 группировки "Юг" на Артемовском направлении
Работа вертолета Ка-52 группировки Юг на Артемовском направлении - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.06.2023
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه گفت: هوانوردی هشت یورش به دشمن در جهت کوپیانسک وارد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، سرهنگ/دگروال سرگئی زیبینسکی، رئیس مرکز مطبوعاتی گروه نیروهای زاپاد گفت: در جهت کوپیانسک، هوانوردی روسیه هشت یورش به نیروهای اوکراینی وارد کرد.
وی تصریح کرد: "خدمه بالگردهای تهاجمی کا-52 و می-28، هواپیماهای تهاجمی سو-25، 8 یورش موشکی و بمب‌افکن به تجمع نیروی انسانی، جنگ افزارها و تجهیزات نظامی تیپ/لوای 14 مکانیزه مجزا و تیپ/لوای 103 پدافند جداگانه وارد کردند.
به گفته این افسر، در نزدیکی استارویروفکا، نیروهای موشکی گروه زاپاد/غرب از سیستم موشک پرتاب چندگانه ترونادو-اس/ Tornado-S به شبه نظامیان تیپ مکانیزه 14 جداگانه از جمله سلاح، نظامی و تجهیزات ویژه شلیک کردند.
در منطقه دفاعی ارتش یکم تانک، توپخانه گروه روسی یک گروه خرابکار و شناسایی از تیپ 32 مکانیزه جداگانه را باز و نابود کرد و همچنین سه تلاش برای دور زدن یگان های نیروهای مسلح اوکراین در خط مقدم نزدیک برستووی استلماخیوکا خنثی شد. افزون بر این، در نزدیکی روستای کیسلوفکا، نیروهای روسی از خمپاره‌های سانی و تانک‌های T-72B3 بر سنگرهای دشمن استفاده کردند که مجموع تلفات آنها متناسب با یک جوخه/دلگی بود. منبع گفت، که یک نفربر زرهی و یک لاری نیز نابود شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала