حالا دختران جوان روسی داخل میدان جنگ می شوند + عکس

© Photoدختران جوان روسی با پهپاد داخل میدان جنگ می شوند
دختران جوان روسی با پهپاد داخل میدان جنگ می شوند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.06.2023
عضو شوید
دختری به نام استعاری "فتیکس" در برنامه کانال تلوزیون "روسیه 24" در مورد آمادگی دختران اپراتور در بخش پهپاد، غرض شرکت در عملیات خاص نظامی روسیه صحبت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از کانال "روسیه 24"، دختران که تحصیلات نظامی ندارند، در پایگاه نظامی منطقه کریمه برای فعالیت های بعدی در منطقه عملیات خاص نظامی در رشته پهپاد تعلیم و تربیه می گردند.
سرگی قوماندان جزوتام "بال باد" مربی دختران گفت: "دختران نظامی نیستند، معلمین، مربیان، کارآفرینان، مدیران هستند. همه آنها طبق خواست خود به محافظت از خانه، خانواده و وطن خود برخواسته و متحد شده اند. حالا تعلیمات نظامی را سپری می نماید: "من باید در میدان جنگ باشم! بعد از آغاز عملیات خاص نظامی، هیچگاه به وضع قبل از جنگ بر نمی گردیم. ما باید با کشور خود باشم".
دختری با نام مستعار "فنیکس" که از آرژانتین برگشته است، در حال حاضر در حال سپری کردن دوره آماده سازی در مرکز نظامی - آموزشی می باشد، برای ما تعریف کرد: "من می بایست در آنجا حضور داشته باشم! بعد از آغاز عملیات ویژه نظامی، بازگشتی به شرایط پیش از آن وجود ندارد. من می باید همراه کشور خودم باشم".
© Photoدختری به نام استعاری "فتیکس"
Оператор БПЛА с позывным Феникс. Скриншот видео - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.06.2023
دختری به نام استعاری "فتیکس"
"من از سابق مصروف عکس برداری از هوا هستم، اکنون تصمیم گرفتم داوطلبانه به عملیات خاص نظامی بپیوندم. جنس برای اداره پهپاد مهم نیست، زیرا ما با بدن فزیکی خود پرواز نمی کنیم، بلکه اداره کننده پهپاد هستیم".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала