پاسخ تند سناتور روس به درخواست های ماکرون مبنی بر "نفوذ بر روسیه"

© Sputnik / Vladimir Fedorenko /  مراجعه به بانک تصاویر Российский сенатор Алексей Пушков на завершающем осеннюю сессию заседании Совета Федерации РФ
Российский сенатор Алексей Пушков на завершающем осеннюю сессию заседании Совета Федерации РФ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.06.2023
عضو شوید
سناتور پوشکوف به مکرون توصیه کرد که بر اوکراین تأثیر بگذارد و به دنبال نفوذ بر روسیه نباشد.
به گزارش اسپوتنیک، سناتور الکسی پوشکوف در کانال تلگرامی خود نوشت، امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه برای حل مسئله اوکراین باید خودش بر کی یف تأثیر می گذاشت و به دنبال راه هایی برای نفوذ بر روسیه از طریق کشورهای دیگر نبود.
این نماینده گفت: "برای خود ماکرون یک راه بسیار ساده تر و در دسترس تر وجود دارد؛ نفوذ در اوکراین. این بسیار آسان تر است، زیرا اوکراین کاملاً به کمک های نظامی و مالی غرب وابسته است که اخیرا توسط بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به رسمیت شناخته شد."
به گفته این سناتور، درخواست مکرون از محمد بن سلمان نیز نشان می دهد که غرب به طور کامل اهرم خود را بر مسکو از دست داده است.
پیشتر خبرگزاری فرانسه به نقل از یک منبع در دفتر رئیس جمهور فرانسه گزارش داده بود که امانوئل ماکرون روز جمعه در گفت و گو با محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی از وی خواسته است تا از نفوذ خود بر روسیه در این زمینه مسئله اوکراین استفاده کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала