- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

هشدار: اف-16های امریکایی "یک شبه" خواهند شد

© AP Photo / Alik KepliczИстребители F-16 польских вооруженных сил
Истребители F-16 польских вооруженных сил  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.06.2023
عضو شوید
بِل تحلیلگرنظامی: نیروهای هوافضای روسیه اف-16های تحویل داده شده به اوکراین را در یک شب منهدم خواهند کرد.
به گزارش اسپوتنیک، شان بِل، تحلیلگر نظامی به اسکای نیوز گفت: اگر غرب به اوکراین جت های جنگنده اف-16 بدهد، نیروهای هوافضای روسیه آنها را یک شبه نابود خواهند کرد.
به نظر او، کی‌یف به یک نیروی هوایی مدرن نیاز دارد و نه یک "اسکادران هواپیماهای دست دوم" که قادر به مقاومت در برابر جنگنده های مدرن و رادار روسیه نباشد.
او گفت: "نیروهای هوافضای روسیه می‌توانند جنگنده‌های منسوخ F-16را منهدم کنند، در نتیجه تقریباً یک شبه ظرفیت نیروی هوایی اوکراین را از بین می‌برند و الهام‌بخش ارتش روسیه هستند."
پیش از این وزارت دفاع اوکراین اعلام کرده بود که کی‌یف برای رسیدن به مرزهای سال 1991 به 48 جنگنده F-16 نیاز دارد. همانطور که در واشنگتن گزارش شده، آموزش خلبانان اوکراینی برای کار با این هواپیماها "در هفته ها یا ماه های آینده" آغاز خواهد شد.
Истребители ВВС США F-16 над территорией Ирака - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.06.2023
لاوروف درباره ظهور F-16 در آسمان اوکراین هشدار داد
همانطور که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه خاطرنشان کرد، اگر اوکراین جنگنده های F-16 را دریافت کند، اما آنها خارج از مرزهای این کشور مستقر باشند، ارتش روسیه گزینه هایی را برای انهدام این هواپیماها بررسی خواهد کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала