زلزله ای با قدرت 4.4 فرانسه را تکان داد

© Photo / Tatjana Brilaفرانسه
فرانسه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.06.2023
عضو شوید
زمین لرزه ای به بزرگی 4.4 ریشتر در غرب فرانسه به ثبت رسید.
به گزارش اسپوتنیک، مرکز لرزه نگاری مدیترانه اروپا (EMSC) اعلام کرد که زمین لرزه ای به بزرگی 4.4 ریشتر غرب فرانسه را لرزاند.
این زمین لرزه در ساعت 06:57 به وقت کابل در 12 کیلومتری شمال کمون Surzher با جمعیت 5.8 هزار نفر به ثبت رسیده است. مرکز زلزله در عمق 9 کیلومتری قرار داشت.
کمی بعدتر در ساعت 08:23 به وقت کابل زلزله ای به بزرگی 3.1 ریشتر در همین مکان با منبع در عمق 2 کیلومتری زمین به ثبت رسید.
روز گذشته نیز زمین لرزه ای به بزرگی 5.3 ریشتر همین منطقه را لرزاند. به گزارش خبرگزاری فرانسه، زلزله ای به بزرگی بیش از 5 ریشتر در سال 2019 در سرزمین اصلی فرانسه به ثبت رسیده است. در این منطقه آخرین زلزله با شدت مشابه در سال 1972 رخ داد. ژروم ورگن، زلزله شناس، گفت: "برای منطقه... این یک رویداد واقعا مهم است.
گفته می شود پس از زلزله در فرانسه چندین ساختمان و زیرساخت آسیب دید
بر اساس بیانیه استان دوسور در توییتر، حداقل یک نفر در زمین لرزه در فرانسه مجروح شد و بسیاری از ساختمان ها آسیب جدی دیدند.
Автомобиль полиции в десятом округе Парижа, где пожилой мужчина открыл стрельбу на улице - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.04.2023
حداقل 11 نفر در فرانسه زخمی شدند
در برخی از کمون ها خسارت قابل توجهی به ساختمان ها ثبت شد. به گزارش ایستگاه رادیویی Franceinfo، در شهر Courson در بخش غربی Maritime Charente، کلیسا به طور قابل توجهی آسیب دید. و در کمون آرس، معبد بخشی از طاق ها را از دست داد.
در کمون لا لن، یک برج کلیسا به طور قابل توجهی آسیب دید، ده ها خانه به دلیل شکاف در دیوارها غیرقابل سکونت اعلام شدند. در خود Charente-Maritimeبیش از هزار نفر به دلیل آسیب دیدن خطوط برق بدون برق ماندند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала