رئیس جمهور افریقای جنوبی در مورد طرح صلح افریقا برای اوکراین صحبت کرد

© Sputnik / Ilya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر Президент ЮАР Сирил Рамафоза и президент РФ Владимир Путин на первом рабочем заседании глав делегаций государств – участников G20
Президент ЮАР Сирил Рамафоза и президент РФ Владимир Путин на первом рабочем заседании глав делегаций государств – участников G20 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.06.2023
عضو شوید
رئیس جمهور افریقای جنوبی رامافوسا، ده نکته از طرح صلح در مورد اوکراین را ارائه کرد.
به گزارش اسپوتنیک، سیریل رامافوزا، رئیس جمهور افریقای جنوبی در دیدار هیئت افریقایی با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، گفت: طرح صلح کشورهای افریقایی برای حل مناقشه در اوکراین شامل 10 نکته است.
رامافوزا گفت: "ما به دنبال صلح هستیم. ما می خواهیم در چارچوب این مناقشه به عنوان میانجی برای دستیابی به صلح بین روسیه و اوکراین تلاش کنیم. ما می خواهیم 10 نقطه را به شما ارائه دهیم، زیرا پیشنهاد ما دقیقاً در حدود 10 نقطه متمرکز است."
یکی از نکات این است که همه طرف های درگیر از ضمانت های امنیتی برخوردار هستند. نکته چهارم مربوط به این واقعیت است که نویسندگان این طرح، حاکمیت همه کشورهای شرکت کننده در مناقشه را به رسمیت می شناسند. در بند ششم به "آزادی جابجایی غلات در دریای سیاه" اشاره شده است تا "هر گونه مانعی برطرف شود".
Президент Сенегала Маки Салл прибывает на саммит G 20 в Гамбурге, Германия  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.06.2023
رئیس جمهور سنگال شرط گفت‌وگوی روسیه و اوکراین را ذکر کرد
رئیس جمهور آفریقای جنوبی تاکید کرد: "نکته هشت … مربوط به آزادی اسیران جنگی از هر دو طرف است. یک موضوع مرتبط به کودکانی که گروگان این درگیری شده اند - این کودکان باید به خانه های خود بازگردند."
نکته نهم مربوط به بازسازی تخریب پس از جنگ است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала