دومای دولتی روسیه از بایدن دعوت کرد تا برای معالجه به کریمه بیاید

 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.06.2023
عضو شوید
معاون شریمیت از بایدن رئیس جمهور امریکا دعوت کرد تا برای معالجه به کریمه بیاید.
به گزارش اسپوتنیک، میخائیل شریمیت، معاون دومای دولتی از منطقه کریمه از جو بایدن، رئیس جمهور امریکا دعوت کرد تا برای معالجه به کریمه بیاید.
شریمیت به اسپوتنیک گفت: "من فکر می کنم که بایدن هر روز در ایالات متحده مورد تمسخر قرار می گیرد و ما به جداً نگران او هستیم. من مطمئن هستم که تجاوزات انباشته شده در او با کسالت مزمن همراه است که به وضوح در صفحه های تلویزیون منعکس می شود، مهم نیست که مبلغان امریکایی چقدر تلاش می کنند که حقیقت را پنهان کنند، بایدن می تواند برای درمان پزشکی به کریمه بیاید. هوای پاک، تجهیزات پزشکی مدرن و بهترین پزشکان در روسیه وجود دارد.
به گفته وی، رئیس جمهور امریکا دارای قدرت های بزرگ است و به سلاح های هسته ای دسترسی دارد، بنابراین تمام جهان به سلامت او علاقه مند هستند.
این نماینده گفت: متأسفانه اطرافیان بایدن از او به عنوان یک عروسک خیمه شب بازی استفاده می کنند که می توان آن را کنترل کرد و بنابراین به او اجازه شفا نمی دهد تا دوباره تبدیل به فردی عاقل شود که تصمیمات سنجیده ای به نفع کل جهان بگیرد.
Президент Джо Байден шутит о том, к какому репортеру обратиться с вопросом, Белый дом, Вашингтон, США - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.06.2023
کلوپ ویدیو
بایدن دوباره شگفتی ساز شد + ویدیو
به گفته وی، پس از بازدید از کریمه، بایدن فردی کاملا متفاوت با ذهنیتی صلح آمیز و توانایی تصمیم گیری کافی در سیاست بین الملل به کشور باز خواهد گشت.
این نماینده تاکید کرد: مطمئنم امریکایی ها فقط از این بابت از ما سپاسگزار خواهند بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала