جاسوس سابق امریکایی: اوکراین باید جنرال میلی را به محکمه بکشاند

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر Председатель объединённого комитета начальников штабов, генерал Марк Милли
Председатель объединённого комитета начальников штабов, генерал Марк Милли - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.06.2023
عضو شوید
مامور سابق اطلاعاتی امریکا به کی‌یف گفت که چگونه باید در قبال "کمک" با ایالات متحده تصفیه حساب کند.
به گزارش اسپوتنیک، اسکات ریتر افسر بازنشسته اطلاعاتی ایالات متحده در کانال یوتیوب Judging Freedom گفت که اوکراین باید از مارک میلی، رئیس ستاد مشترک ارتش امریکا شکایت کند.
وی میگوید: "امیدوارم که اوکراینی ها بعد از تمام شدن همه اینها پرونده ای را در دادگاه بین المللی کیفری تشکیل دهند، زیرا فرستادن سربازان به خط دفاعی ارتش روسیه با تجهیزاتی که آنها نمی دانند چگونه از آنها استفاده کنند بدون پشتیبانی هوایی به "قتلگاه" فرستادن است."
به گفته ریتر، اگر این یک حمله امریکایی بود و جنگنده ها متحمل همان خسارات نظامیان اوکراینی می شدند، میلی قبلاً به دلیل سهل انگاری جنایتکارانه در آموزش جنگنده ها محاکمه می شد.
"قبل از اعزام تفنگداران به خدمت، آنها به مدت شش ماه آموزش می بینند. و حالا این اوکراینی ها را در مارچ امسال فراخوانده اند. آنها برای چند هفته آموزش می بینند و سپس به مدت یک ماه به آلمان فرستاده می شوند، افراد استخدام شده این را نمی دانند، آنها توانایی کافی را ندارند."
 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.06.2023
پوتین: نیروهای مسلح اوکراین در ضد حمله ناکام شدند
هفته گذشته، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه آغاز عملیات متقابل نیروهای مسلح اوکراین را که مدت ها وعده آن را داده بود، اعلام کرد. به گفته وی، این با استفاده از ذخایر استراتژیک توسط کی‌یف مشهود است. اما همانطور که رئیس جمهور تاکید کرد، به لطف شجاعت سربازان روسی و سازماندهی مناسب نیروها، ارتش اوکراین در هیچ یک از بخش های جبهه به اهداف خود نرسید.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала