بمب افکن های Tu-142MZ و Il-38 زیردریایی های "دشمن" را در تمرینات ناوگان اقیانوس آرام منهدم کردند

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر Avión Il-38N, foto de archivo
Avión Il-38N, foto de archivo - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.06.2023
عضو شوید
Tu-142MZ و Il-38 زیردریایی های "دشمن" را منهدم کردند و در هوا در حال تمرینات ناوگان اقیانوس آرام سوخت گیری کردند.
به گزارش اسپوتنیک، سرویس مطبوعاتی ناوگان اقیانوس آرام روز شنبه گزارش داد نیروی دریایی ارتش، هواپیماهای ضد زیردریایی Tu-142MZ و Il-38 زیردریایی های یک دشمن ساختگی را شناسایی و منهدم کردند و سوخت گیری هوایی انجام دادند.
رزمایش عملیاتی نیروهای متنوع ناوگان اقیانوس آرام در منطقه دریایی دور از 5 تا 20 جون به رهبری فرمانده ناوگان اقیانوس آرام دریاسالار ویکتور لین در حال برگزاری است. بیش از 60 کشتی جنگی و شناور پشتیبانی ناوگان، حدود 35 هواپیمای نیروی دریایی، نیروهای ساحلی و بیش از 11000 پرسنل نظامی در آنها شرکت دارند.
هواپیماها از فرودگاه کامچاتکا بلند شدند. به عنوان بخشی از اقدامات عملی، خدمه به طور جامع از ابزارهای رادار و شناسایی هیدروآکوستیک با سیستم‌بندی و تجزیه و تحلیل اطلاعات دریافتی از آنها استفاده کردند. خلبانان یک زیردریایی ساختگی دشمن را کشف و طبقه‌بندی و رصد کردند. تمام داده های دریافت شده به گروه های جستجو و حمله کشتی که در منطقه رزمایش فعالیت می کردند، منتقل شد."
Дальние сверхзвуковые ракетоносцы-бомбардировщики Ту-22М3 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.04.2023
کلوپ ویدیو
گشت زنی بمب افکن های Tu-22M3 بر فراز دریای اوخوتسک و دریای جاپان + ویدیو
علاوه بر این، خدمه هوانوردی دریایی در طول مسیر در آموزش پدافند هوایی یگان های کشتی های شرکت کننده در تمرین شرکت کردند و در آنجا به عنوان هواپیمای دشمن عمل کردند.
به گزارش سرویس مطبوعاتی، این پرواز بر فراز آب های دریای جاپان و دریای اوخوتسک انجام شد و چندین ساعت به طول انجامید، در حین حرکت، هواپیمای Tu-142MZ در هوا از نفتکش 78M نیروی هوافضای روسیه ایل سوخت گیری کرد. جنگنده های رهگیر میگ 31 ضد زیردریایی ها را در برخی مناطق همراهی می کردند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала