روابط اقتصادی بین روسیه و کشور های عربی در حال رشد است

© Sputnik / Photo host agency Ria Novosti/Alexei Danichev /  مراجعه به بانک تصاویر Участники форума в конгрессно-выставочном центре "Экспофорум"
Участники форума в конгрессно-выставочном центре Экспофорум - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.06.2023
عضو شوید
شوالوف: ما شاهد علاقه زیادی از سوی عربستان سعودی، امارات و قطر در مشارکت اقتصادی با روسیه هستیم.
به گزارش اسپوتنیک، در حاشیه مجمع بین المللی اقتصادی سن پترزبورگ، ایگور شووالوف، رئیس شرکت VEB RF (شرکت توسعه دولتی)، در مورد علاقه تعدادی از کشورهای عربی به مشارکت با فدراسیون روسیه خبر داد.
ما به طور سنتی روابط خوبی با کشورهای عربی داریم. اتحاد جماهیر شوروی روابط بسیار خوبی با جهان عرب داشت. زمانی که مدل جدید دولت روسیه ساخته شده بود، دیپلماسی فدراسیون روسیه روابط عالی با کشورهای حوزه خلیج فارس و به طور کلی با کل جهان عرب ایجاد کرد.
تا آنجا که من می دانم و این را بارها از رئیس جمهور شنیده ام، او از این روابط بسیار قدردانی می کند. ما اکنون در این شرایط می بینیم که این فقط دیپلماسی نیست، بلکه یک اقتصاد متقابل به طور جدی در حال توسعه است.
کشورهایی در حال ظهور هستند که به طور سنتی شرکای تجاری ما نبودند، و ما شاهد علاقه زیادی از سوی عربستان سعودی، امارات متحده عربی، قطر و شریک سنتی ما، مصر هستیم.
Россия и Армения подписали на полях ПМЭФ дорожную карту о расширении сотрудничества в сфере туризма - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.06.2023
مجمع بین المللی اقتصادی سن‌پترزبورگ SPIEF از دست آورد غرب پرده برداشت
این دنیای بزرگی است و ما باید یاد بگیریم که در این شرایط با علاقه بیشتر و با سرعت بیشتر متقابل کار کنیم تا جریان تجاری را تضمین کنیم. این مستلزم یک سیستم تسویه حساب مستقل از دالر است و همه ما اکنون روی این موضوع کار می کنیم. در مورد آینده، من کاملاً از موفقیت این روند مطمئن هستم."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала