پسکوف: پاداش هنرمندان به ارتش روسیه به خاطر نابودی تجهیزات نیروهای مسلح اوکراین را مثبت ارزیابی کرد

© Photo / Ministry of Defence of the Russian FederationУничтоженная бронетехника ВСУ. Скриншот видео
Уничтоженная бронетехника ВСУ. Скриншот видео - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.06.2023
عضو شوید
کرملین ابتکار عمل درباره ای پاداش به خاطر نابود کردن تجهیزات نیروهای مسلح اوکراین را مثبت ارزیابی کرد.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین به ابتکار نمایندگان تجارت و صنعت ستاره برای پاداش دادن به ارتش روسیه به خاطر نابود کردن تجهیزات نیروهای مسلح اوکراین (AFU) واکنش نشان داد.
در جریان مجمع اقتصادی بین‌المللی سن پترزبورگ در سن پترزبورگ، نیکولای باسکوف خواننده و یولیا بارانوفسکای مجری این ایده را اعلام کردند. گریگوری لپس، النا سیور، الکساندر مارشال، ویکتوریا داینکو، دنیس میدانوف، لاریسا دولینا، اسلاوا، آنا سمنوویچ و دیگر هنرمندان روسی نیز به این ابتکار پیوستند.
Украинские военнослужащие в сопровождении членов Иностранного легиона под Харьковом. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.06.2023
تلفات نیروهای مسلح اوکراین در روزهای نخست ضد یورش در امریکا فاش شد
پسکوف گفت: این نخستین ابتکار نیست، ابتکارات مشابه زیادی وجود دارد. پیش از این، تعدادی از کارآفرینان در این مورد صحبت کردند. جامعه از قهرمانان، مبارزان ما حمایت می کند و این خوب است".
پیش از این گزارش شده بود، که گروهی از کارآفرینان از سیبری بیش از 100 میلیون روبل برای شرکت کنندگان در عملیات ویژه در صندوق ویژه ای جمع آوری کردند که برای پرداخت برای انحلال فرماندهان و تجهیزات سنگین ارتش اوکراین در نظر گرفته شده است.
یک روز پیش، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، از اینکه شرکت کنندگان در عملیات نظامی ویژه پول اضافی برای تجهیزات تخریب شده نیروهای مسلح اوکراین دریافت نکردند، شگفت زده شد. وی اظهار داشت، که این وضعیت را با نمایندگان وزارت دفاع در میان خواهد گذاشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала