رکود اقتصادی در امریکا

© AP Photo / Carolyn KasterФлаги США в здании Капитолия в Вашингтоне, США . Архивное фото
Флаги США в здании Капитолия в Вашингтоне, США . Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.06.2023
عضو شوید
کلپاچ، اقتصاددان ارشد ونش اکونوم بانک: رکود اقتصادی ایالات متحده ممکن است در پایان سال 2023 رخ دهد.
به گزارش اسپوتنیک، آندری کلپاچ، اقتصاددان ارشد ونش اکونوم بانک در مصاحبه ای با ریانووستی گفت: خطر رکود در ایالات متحده در پایان سال 2023 یا در آغاز سال 2024 وجود دارد، این خطر بر بانک های بزرگ تأثیر نمی گذارد، اما بر مؤسسات اعتباری متوسط ​​و بیمه ها تأثیر می گذارد.
او در این گفتگو گفت: "اگر به طور کلی در مورد خطرات صحبت کنیم، احتمال رکود در اقتصاد امریکا زیاد است، اما این احتمال بیشتر در پایان سال 2023 - آغاز سال 2024 است. من فکر نمی کنم که این روی بانک های بزرگ تاثیر بگذارد، اما بانک های متوسط ​​و بیمه ها متحمل ضرر خواهند شد."
در حال حاضر چندین نقطه مشکل در اقتصاد جهانی وجود دارد: ترس از یک بحران بانکی در ایالات متحده و اروپا پس از فروپاشی تعدادی از بانک‌های بزرگ، که برجسته‌ترین آنها Credit Suisse سوئیس بود، در حال افزایش است. در عین حال، سپرده گذاران همچنان به برداشت پول از موسسات اعتباری ادامه می دهند و مشکلات خدمات دهی به وام ها نیز رو به افزایش است.
روسیه – مثال انکشاف دولتی ملت می باشد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.06.2023
امریکا تاکتیک های پوتین را در پاسخ به ضدحمله نیروهای مسلح اوکراین تحسین کرد
علاوه بر این، در تعدادی از کشورهای توسعه یافته، نرخ رشد اقتصادی در حال کاهش است یا به طور کلی وارد رکود شده اند، همانطور که در سه ماهه اول سال جاری با یورو در مناطق از جمله آلمان، که بزرگترین اقتصاد اروپا است اتفاق افتاد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала