دریاسالار بازنشسته ای ترکیه: صنایع نظامی امریکا ظرفیت تولید کافی برای کمک به اوکراین را ندارد

© Photo / U.S. Air Force / Roland BalikПогрузка военной помощи для Украины на авиабазе Довер, США
Погрузка военной помощи для Украины на авиабазе Довер, США - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.06.2023
عضو شوید
دریاسالار بازنشسته نیروی دریایی ترکیه درباره تخصیص بسته کمک نظامی جدید 325 میلیون دالری پنتاگون به اوکراین دیدگاهش را بیان کرد.
به گزارش اسپوتنیک، دنیز کوتلوک دریاسالار بازنشسته نیروی دریایی ترکیه دنیز کوتلوک به اسپوتنیک درباره تخصیص بسته کمک نظامی جدید 325 میلیون دالری پنتاگون به اوکراین گفت: "ایالات متحده بودجه تخصیص می دهد اما نمی تواند واقعاً از آنها استفاده کند زیرا ظرفیت تولید صنایع دفاعی ایالات متحده کافی نیست. بخشی از این بودجه برای کمک های بشردوستانه توزیع می شود، در حالی که بخشی دیگر به خدمت می رود. در حال حاضر ایالات متحده برای تخصیص پول مشکلی ندارد، اما از سوی دیگر برای تحقق آنها، انتقال آنها به پنتاگون، برگزاری مناقصه، حصول اطمینان از برنده شدن شرکت های بزرگ تسلیحاتی امریکایی در مناقصه و راه اندازی، تولید سلاح مشکلاتی وجود دارد".
کشورهای زیاد در پی جایگزین دالر استند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.06.2023
بسته ای کمک نظامی جدید 325 میلیون دالری امریکا به اوکراین
او افزود: "تخصیص بسته های کمکی توسط ایالات متحده نمی تواند به طور جدی وضعیت را تغییر دهد، زیرا آنها در حال حاضر در شرایط زمان صلح تولید می شوند، هیچ انتقالی به تولید نظامی وجود ندارد. بنابراین، آنها دقیقاً به اندازه منابع کافی در زمان صلح تولید می کنند، اما همانطور که می دانید این کافی نیست. اکنون ایالات متحده ظرفیت تولید قابل توجهی ندارد که برای خودش و برای انتقال به دیگران از جمله اوکراین کافی است. به این معنا، یک حد قدرت وجود دارد که آنها نمی توانند از آن فراتر بروند".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала