کلوپ ویدیو

مجمع بین المللی اقتصادی سن پترزبورگ از 14 تا 17 جون برگزار می شود + ویدیو و عکس

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر Подготовка Петербурга к "ПМЭФ-2023"
Подготовка Петербурга к ПМЭФ-2023 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.06.2023
عضو شوید
مجمع بین المللی اقتصادی پترزبورگ در سال 2023 از 14 تا 17 جون برگزار می شود.
به گزارش اسپوتنیک، مجمع بین المللی اقتصادی سن پترزبورگ (SPIEF) در تاریخ 14 تا 17 جون برگزار می شود، امسال موضوع اصلی این مجمع این خواهد بود: "توسعه مستقل اساس یک جهان عادلانه است. بیایید به خاطر نسل های آینده متحدانه تلاش کنیم. "
رویداد مرکزی این انجمن به طور سنتی یک جلسه عمومی خواهد بود. همانطور که دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین گزارش داد، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه قطعاً در SPIEF سخنرانی خواهد کرد.
برنامه تجاری اصلی SPIEF 2023 به پنج بلوک موضوعی تقسیم می شود:
اقتصاد جهانی در عصر یک چرخش جهانی
اقتصاد روسیه: از سازگاری تا رشد
ساخت حاکمیت تکنولوژیکی
پس انداز مردم و کیفیت زندگی به عنوان اولویت اصلی
بازار کار: پاسخ به چالش های جدید
علاوه بر برنامه تجاری اصلی، رویدادهای زیر به طور سنتی در حاشیه این انجمن برگزار می شود:
انجمن مشورتی منطقه ای B20 (B20)
مجمع اقتصادی جوانان، انجمن SME
انجمن ایمنی دارو
انجمن تجاری خلاق، برنامه SPIEF Junior
صبحانه کاری سبیر و شرکت های داروسازی
شش رویداد تجاری دوجانبه نیز در قالب گفتگوی تجاری با شرکای خارجی از جهان عرب، آمریکای لاتین، آسه آن، هند و چین برنامه ریزی شده است.
در روز افتتاحیه SPIEF، 14 جون، قالب جدیدی از گفتگو بین مشاغل روسی و خارجی اجرا خواهد شد - روز بین المللی همکاری سازمان های کوچک و متوسط SME.
همانطور که سوتلانا چوپشوا، مدیر کل آژانس ابتکارات استراتژیک (ASI) گزارش داد، در چارچوب SPIEF، برنامه ریزی شده است تا سناریوها و روندهای توسعه روسیه در زمینه جهانی تا سال 2040 ارائه شود. برای اولین بار در چارچوب این مجمع، مناطق جدید روسیه - جمهوری های خلق دونتسک و لوهانسک، مناطق زاپوروژیا و خرسون، پروژه های خود را ارائه خواهند کرد که پتانسیل سرمایه گذاری و گردشگری را نشان می دهد.
در میان مهمانان بین المللی، مجمع امسال توسط رومن اسکلیار معاون اول نخست وزیر قزاقستان، سلطان راشد الخاطر معاون وزیر تجارت و صنعت قطر، عبدالله المری وزیر اقتصاد امارات متحده عربی بازدید خواهد شد. لیست کامل مهمانان خارجی هنوز اعلام نشده است.
در طول روزهای برگزاری مجمع، یک برنامه فرهنگی نیز به عنوان بخشی از جشنواره فرهنگی SPIEF "فصول پترزبورگ" برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است: پذیرایی منحصر به فرد و کنسرت موسیقی کلاسیک روسی در فیلارمونیک آکادمیک سنت پترزبورگ. شوستاکوویچ؛ "گفتگوی موسیقی روسی و اتریشی" با شاهکارهای موسیقی اتریشی و روسی: موتزارت، شوبرت، راخمانینوف، چایکوفسکی. نمایشگاه اختصاص داده شده به موسیقی در اتحاد جماهیر شوروی؛ اجرای Chizh & So و "Django" با الکسی پادوبنی در میدان قصر.
سومین جشنواره سالانه موسیقی-ورزشی-غذاشناسی "بادبان های کرونشتات". همچنین این روزها یک نمایشگاه بازسازی منحصر به فرد "ارتش سفالی. جنگجویان جاویدان چین" برگزار می شود.
مقامات سن پترزبورگ پایتخت شمالی را با گل و گل آرایی جدید به ویژه برای SPIEF تزئین کردند.
اسپوتنیک شریک رسانه ای و آژانس عکس میزبان این انجمن است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала