امارات متحده عربی آماده سرمایه گذاری در اقتصاد روسیه است

© Sputnik / Photo host agency Ria Novosti/Alexei Danichev /  مراجعه به بانک تصاویر В конгрессно-выставочном центре "Экспофорум"
В конгрессно-выставочном центре Экспофорум - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.06.2023
عضو شوید
مدیرکل اداره صنعت و اقتصاد امارت گفت، که امارات متحده عربی آماده سرمایه گذاری در اقتصاد روسیه است.
به گزارش اسپوتنیک، محمد عبید ال-علیلی، مدیرکل اداره صنعت و اقتصاد امارت فجیره، در حاشیه نشست بین المللی اقتصاد در سن پترزبورگ به اسپوتنیک گفت، که "امارات متحده عربی آماده سرمایه گذاری در اقتصاد روسیه است".
Подготовка Петербурга к ПМЭФ-2023 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.06.2023
نماینده روس: رفاه سیاره ای زمین به فدراسیون روسیه بستگی دارد
او افزود: به لطف پیوندهای نیرومند تجاری و اقتصادی بین روسیه و امارات متحده عربی، سرمایه گذاری های ما به مسکو و دیگر شهرهای روسیه می رود و سرمایه گذاران روسی در حال توسعه صنعت ما هستند. هدف اصلی ما یافتن فرصت‌های سرمایه‌گذاری جدید در اینجا است، در کشوری که سرشار از منابع طبیعی و معدنی، میدان های گازی و فرآورده‌های نفتی است. ما می خواهیم در این زمینه سرمایه گذاری کنیم، این زمینه خوبی برای همکاری تجاری بین دو کشور خواهد بود. به ویژه با توجه به این که روسیه و کشورهای حوزه خلیج فارس اخیراً بسیار به هم نزدیک شده اند".
او در ادامه به جایگاه اقتصادی امارات گفت: "کشور ما شرق و غرب، روسیه را به آسیا و افریقا متصل می کند. موقعیت استراتژیک مهم امارات متحده عربی باعث جذب سرمایه گذاری های جدید و در نتیجه ارتقای جایگاه این کشور می شود. ما مشتاق همکاری نزدیکتر با روسیه هستیم و آماده سرمایه گذاری در اقتصاد این کشور هستیم".
یادآوری می کنیم، که مجمع بین المللی اقتصادی سن پترزبورگ (SPIEF) از تاریخ 14 تا 17 جون برگزار می شود، امسال موضوع اصلی این مجمع "توسعه مستقل اساس یک جهان عادلانه است. بیایید به خاطر نسل های آینده متحدانه تلاش کنیم" خواهد بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала