- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

پوتین: هدف های عملیات ویژه مطابق با وضعیت کنونی در حال تغییر است

© Sputnik / Mikhail Metzel /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин проводит заседание высшего Евразийского экономического совета
Президент РФ Владимир Путин проводит заседание высшего Евразийского экономического совета - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.06.2023
عضو شوید
رئیس جمهور فدراسیون روسیه گفت: هدف های عملیات ویژه مطابق با وضعیت کنونی در حال تغییر است.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه روز سه‌شنبه در نشستی با خبرنگاران جنگی گفت: هدف های عملیات نظامی ویژه در اوکراین مطابق با وضعیت کنونی در حال تغییر است، اما به طور کلی ثابت مانده و برای روسیه ماهیت اساسی دارد.
Пресс-секретарь президента России Дмитрий Песков - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.06.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
پسکوف: روسیه باید عملیات ویژه را به پایان برساند
پوتین گفت: "آنها (هدف های عملیات ویژه) مطابق با وضعیت کنونی در حال تغییر هستند، اما به طور کلی، البته، ما چیزی را تغییر نخواهیم داد و آنها برای ما ماهیت اساسی دارند".
وی افزود: به طور کلی، امروز هیچ تغییر اساسی در اهدافی که در ابتدای عملیات برای خود تعیین کرده ایم، صورت نگرفته است.
یادآوری می کنیم، که روسیه در 24 فیبروری 2022 عملیات نظامی ویژه ای را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کیف قرار گرفته اند" نامیده است. به گفته وی، برای این منظور، برنامه ریزی شده است که "نازی زدایی و غیرنظامی سازی اوکراین" انجام شود، تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول "جنایت های خونین در برابر غیرنظامیان" در دونباس هستند، به دست عدالت سپرده شوند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала