- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

پوتین از بهترین تانک جهان نام برد

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر Танк Т-90-М "Прорыв" на передовой в ЛНР
Танк Т-90-М Прорыв на передовой в ЛНР - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.06.2023
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه درباره ای بهترین تانک جهان گفت: همین که تانک تی-90 وارد به موقعیت می شود، هیچ کس هیچ کاری انجام داده نمی تواند.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفت،ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفت: تانک تی-90 «پروریف» بهترین تانک جهان است، همین که این تانک وارد یک موقعیت شود، هیچ کاری برای دیگران وجود ندارد که در آنجا انجام دهند.
پوتین روز سه شنبه در دیدار با خبرنگاران جنگی گفت: "اکنون می توان گفت، که تانک تی-90 "پروریف"بهترین تانک جهان است. همین که او وارد موقعیت شود -هیچ کاری برای دیگران وجود ندارد که در آنجا انجام دهند: او بیشتر، دقیق تر و ز امنیت بالایی برخوردارتر است".
رئیس جمهور روسیه داستان چگونگی کارکرد این تانک حتی پس از انفجار ماین را بیان کرد.
پوتین گفت: "یکی از فرماندهان به من گفت: متأسفانه تانکیست بر اثر برخورد تانک تی-90 با ماین جان خود را از دست داد. ظاهراً یک تانک به پرواز درآمد - و یک مرد در حین حضور در آنجا زخمی شد. اما نه از یک پرتابه زنده، بلکه به سادگی ضربه محکمی زده - و تمام. تانک سالم بود".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала