- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

پوتین به پرسش گذر غرب از خط های سرخ پاسخ داد

© Sputnik / Mikhail Metzel/Pool /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин
Президент РФ Владимир Путин - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.06.2023
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه گفت، که عملیات ویژه پاسخی به گذر غرب از خط های سرخ است.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه روز سه شنبه گفت، که انجام عملیات ویژه پاسخی به گذر از خط های سرخ روسیه است.
وی در دیدار با خبرنگاران جنگی گفت: "بشنوید، آیا انجام یک عملیات ویژه نظامی خود پاسخی به غلبه بر این خط ها نیست؟ از همه مهمتر است. بارها گفته ایم: این کار را نکن، این کار را نکن، این طور بکنیم، ما آماده مذاکره هستیم. در نهایت، آنها ما را زیر فشار قرار دادند تا اطمینان حاصل کنیم که جنگی که در سال 2014 آغاز کردند، ما سعی کردیم با وسایل مسلحانه جلوی آن را بگیریم".
Президент РФ Владимир Путин на торжественной церемонии вручения Государственных премий РФ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.06.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
پوتین از تلفات سنگین نیروهای مسلح اوکراین در جریان ضد یورش خبر داد
پوتین تاکید کرد، که "آنها متجاوزان هستند".
رئیس دولت گفت: "آنها این جنگ را آغاز کردند. و ما تلاش می کنیم جلوی آن را بگیریم. اما باید با کمک نیروهای مسلح این کار را انجام دهیم. خوب، آیا این پاسخی برای غلبه بر برخی خطه های سرخ نیست؟".
پوتین همچنین گفت، که یورش های به کل سیستم انرژی اوکراین، ویران کردن مقر اداره اصلی وزارت دفاع اوکراین نیز پاسخی به گذر از "خط سرخ" است.
پوتین در دیدار با خبرنگاران نظامی گفت: "یورش ها به کل سیستم انرژی اوکراین. آیا این پاسخی به غلبه بر "خط های سرخ" نیست؟ اما ویران کردن واقعی مقر اداره اطلاعات اصلی نیروهای مسلح اوکراین در کیف. آیا این پاسخ نیست؟ پاسخ است".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала