خشمگین شدن کاربران اینترنت در برابر سخنان بورل در مورد روسیه "بیهوده حرف نزن"

© AP Photo / Brittainy NewmanГлава внешнеполитического ведомства Европейского союза Жозеп Боррелл выступает перед прессой в Нью-Йорке
Глава внешнеполитического ведомства Европейского союза Жозеп Боррелл выступает перед прессой в Нью-Йорке - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.06.2023
عضو شوید
کاربران اینترنت بورل را به دلیل امتناع از ایجاد شرایط برای مذاکره با روسیه محکوم کردند.
به گزارش اسپوتنیک، جوزپ بورل، رئیس دیپلماسی اتحادیه اروپا، با اظهاراتی درباره روسیه و امتناع از "کاهش خطرات" در مورد بحران اوکراین، کاربران شبکه های اجتماعی را خشمگین کرد.
بسیاری از مفسران اظهار داشتند که دیپلمات ارشد اتحادیه اروپا وظایف خود را انجام نمی دهد.
یکی از کاربران با ای‌دی Oracle1745 نوشته است: "شما یک تریلیون یورو را صرف درگیری کرده اید که در آن از نظر دیپلماتیک، اقتصادی و در واقع ضرر می کنید. درگیری که ایالات متحده با دست نشانده خود در سال 2014 در اوکراین برانگیخت. و علاوه بر این، اروپایی ها به جنگ جهانی سوم نزدیک می شوند. چه بازنده‌ای..."
یکی از کاربران نوشت: " به عبارت دیگر "جنگ، صلح است؟ آیا شما به معنای اورولی این حرفها را می زنید؟"
Генсек НАТО Йенс Столтенберг в Брюсселе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.06.2023
نگرانی دبیرکل ناتو از نزدیکی چین و روسیه
کاربر، EndgamePanacea نوشت: "صحبت بیهوده در مورد اوکراین به خاطر پیروزی کمکی نخواهد کرد. از فلسفه ورزی در مورد مشکلات جدی دست بردارید - هیچ کس نمی داند که آنها چگونه به پایان می رسند، به جز خود طرف های درگیر. تحریم ها علیه روسیه تأثیر نخواهد کرد، غرب به پای خود شلیک کرده است".
کاربر،IvoTONIUT گفت: "اگر واقعاً به آنچه می گویید اعتقاد دارید، زندگی در اتحادیه اروپا ترسناک خواهد بود."
جوزپ بورل روز دوشنبه در مصاحبه با ایستگاه رادیویی اسپانیایی "اوندا سرو" گفت که مذاکرات روسیه و اوکراین ممکن است پس از انتخابات ریاست جمهوری امریکا در سال 2024 آغاز شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала