جنرال انگلیسی: ناتو برای درگیری با روسیه آماده نیست

© Photo / U.S. Navy Photo by Mass Communications Specialist 1st Class Stephen HickokБританский генерал Cэр Ричард Ширрефф
Британский генерал Cэр Ричард Ширрефф   - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.06.2023
عضو شوید
جنرال بازنشسته ای بریتانیایی می گوید: ناتو برای درگیری با روسیه آماده نیست.
به گزارش اسپوتنیک، ریچارد شیرف جنرال بازنشسته انگلیسی در مصاحبه با مجله نیوزویک گفت، که ناتو برای درگیری با روسیه آماده نیست.
او گفت: "آیا من مطمئن هستم که ناتو آماده است تا نیروهای متعارفی را که برای جنگ متعارف با روسیه آماده خواهند بود جمع آوری کند؟ نه، مطمئن نیستم".
Генсек НАТО Йенс Столтенберг в Брюсселе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.06.2023
نگرانی دبیرکل ناتو از نزدیکی چین و روسیه
شیرف خاطرنشان کرد، که این ائتلاف پس از پیوستن کریمه به روسیه در سال 2014 در مهار آن شکست خورده و فرصت را برای تقویت قدرت از دست داده است.
جنرال گفت: "در شرق اروپا جنگ گسترده ای در جریان است. این یک جنگ در زمین و هوا ​​است، بنابراین شما باید در هوا ​​و زمین سرمایه گذاری کنید، اما آنها این کار را نکردند. سال گذشته در نشست مادرید (دبیر کل ناتو) ینس استولتنبرگ اعلام کرد، که ناتو تعداد نیروهای آماده باش بالا را به 300000 افزایش خواهد داد - این به سادگی اتفاق نیفتاد".
طوری که پیش از این در وزارت خارجه روسیه گفته شد، ایالات متحده و ناتو نه تنها با تهیه سلاح، بلکه با آموزش پرسنل در بریتانیا، آلمان، ایتالیا و سایر کشورها به طور مستقیم در درگیری در اوکراین دخالت دارند. ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، در جریان رژه پیروزی در 9 می در مسکو گفت، که جنگی دوباره در برابر روسیه آغاز شده است. وی یادآور شد، که این کشور تروریسم بین المللی را رد کرده است، بنابراین می تواند از ساکنان دونباس محافظت کند و همچنین امنیت خود را تضمین کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала