بایدن به جرم "جنایت قرن" محکوم شد

© AP Photo / Andrew HarnikВыступление президента Джо Байдена о банковской системе в Белом доме
Выступление президента Джо Байдена о банковской системе в Белом доме - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.06.2023
عضو شوید
جکسون، عضو کنگره، بایدن را به جنایت قرن به خاطر رسوایی بوریسما متهم کرد.
به گزارش اسپوتنیک، رونی جکسون، نماینده جمهوری‌خواه کنگره، جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا را به دلیل ارتباط با رهبری شرکت اوکراینی بوریسما به "جنایت قرن" متهم کرد.
جکسون در توییتر نوشت: "اگر FBI ضبط های صوتی گفتگوهای رئیس بوریسما و جو بایدن را دارد، باید فوراً علنی شود! این جنایت قرن است!"
او ادعا کرد که بایدن "بزرگترین جنایتکار" در میان تمام رؤسای جمهور امریکا است.
قابل ذکر است که چند قبل فاکس نیوز گزارش داده بود که چاک گراسلی، سناتور امریکایی روز دوشنبه اعلام کرده بود که مدیر اجرایی شرکت اوکراینی بوریسما، که گفته می شود به بایدن و پسرش رشوه داده است، 17 فایل صوتی از مکالمات خود با آنها را نگه داشته است، از جمله دو مورد گفتگوی مستقیم با بایدن و پسرش را به عنوان "تضمین" نگهداری می‌کند.
گراسلی به محتویات سند " اف بی آی" اشاره کرده است که سرویس اطلاعاتی آن را به عنوان بخشی از تحقیقات کنگره در مورد بایدن در ارتباط با ادعای رشوه گرفتن او به قانونگذاران امریکایی تحویل داد.
Здание Капитолия в Вашингтоне, США. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.05.2023
سیا متهم به تلاش برای افشای رسوایی پسر بایدن به خاطر اقدامات روسیه شد
مارجوری تیلور گرین، نماینده جمهوری خواه کنگره، پنجشنبه گذشته گفت که اطلاعات موجود در سندی که به FBI منتشر شده کاملا قابل اعتماد است. به گفته وی، این سند وقایع 2015-2016 را توصیف می کند، زمانی که بوریسما قصد داشت یک شرکت نفت و گاز مستقر در ایالات متحده را با حمایت مشاوره ای هانتر، پسر بایدن، خریداری کند.
همانطور که گرین خاطرنشان کرد، بوریسما موضوع تحقیقات ضد فساد توسط ویکتور شوکین بود که در سال های 2015-2016 به عنوان لوی څارنوال اوکراین خدمت کرد و بایدن را برای حل مشکل استخدام کرد و به عنوان رشوه "پنج میلیون به یکی از بایدن‌ها و پنج میلیون به بایدن دیگر، برای اخراج شوکین و توقف تحقیقات علیه بوریسما پرداخت کرد".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала