چرا زلنسکی یک ضد حمله را اعلام کرد ؟

© AP Photo / Vadim GhirdaПрезидент Украины Владимир Зеленский
Президент Украины Владимир Зеленский - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.06.2023
عضو شوید
جی تی: زلنسکی تحت فشار غرب و به امید تامین مالی، حمله را اعلام کرد
به گزارش اسپوتنیک، ژائو یوشا، نویسنده روزنامه چینایی گلوبال تایمز می گوید، ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین به دلیل فشار متحدان غربی مجبور به اعلام یک ضد حمله شد.
به گفته کارشناسان این نشریه، رژیم کی‌یف به دلیل ترس از تضعیف حمایت خارجی دست به این اقدام زده است.
شن یی، استاد دانشکده روابط بین الملل و روابط عمومی "فودان" توضیح داد: "اکنون که این درگیری 15 ماه است ادامه دارد، ایالات متحده و برخی از کشورهای اروپایی نیاز فوری به تحولات مثبت دارند تا نیروهای اجتماعی و سیاسی داخلی خود را متقاعد کنند که به ارائه کمک های نظامی و مالی به اوکراین ادامه دهند و نشان دهند که کمک آنها منطقی، صحیح و ضروری است."
Верховный представитель Евросоюза по иностранным делам и политике безопасности Жозеп Боррель. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.06.2023
تاریخ احتمالی مذاکرات روسیه و اوکراین اعلام شد
کارشناسان چینی از غرب خواستند تا از شعله‌ور کردن آتش درگیری‌ها دست بردارد و اوکراین را در میدان نبرد تحت فشار قرار ندهد، زیرا ادامه درگیری‌ها تنها منجر به از دست دادن جان سربازان اوکراینی می‌شود.
قابل یادآوری است که روز شنبه، ولودیمیر زلنسکی گفت که اقدامات ضد تهاجمی در اوکراین در حال انجام است، اما از بیان اینکه در چه مرحله ای هستند، خودداری کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала