پوتین: روسیه دوستان خوب دارد که تحت فشار نیستند

© Sputnik / Grigory Sysoev /  مراجعه به بانک تصاویر ولادیمیر پوتین
ولادیمیر پوتین - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.06.2023
عضو شوید
پوتین گفت که روسیه دوستان زیادی در سراسر جهان دارد که تحت فشار نیستند.
به گزارش اسپوتنیک، پوتین گفت که روسیه دوستان زیادی در سرتاسر جهان دارد که تحت فشار قرار نمی‌گیرند، اما با ایده‌های خودشان در مورد اینکه چه چیزی خوب است، چه چیزی بد است و چه کاری باید انجام شود هدایت می‌شوند، به‌ویژه، این در مورد شخصیت‌های بشردوستانه، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه صدق می‌کند.
در روز روسیه، پوتین به طور سنتی جوایز دولتی را در کرملین اهدا کرد و پس از آن با برندگان بر روی یک جام شامپاین صحبت کرد. در میان آنها کارمندان مرکز ملی تحقیقات طبی زنان و نسایی ولادی، زنان و پریناتولوژی به نام آکادمیک V.I. Kulakov گنادی سوخیخ، لوون اشرفیان و دیمیتری تروفیموف هستند.
Канцлер Германии Олаф Шольц в Большом зале Народного собрания в Пекине - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.06.2023
شولتس میخواهد در آینده نزدیک با پوتین گفتگو کند
"اینجا تکنالوپژی تولید مانند هستند که جایی برای بودن دارند و در مؤسسه پروفسور سوخیخ در حال توسعه هستند، البته، این بخشی از طب جهانی است، این قابل درک است، اما هنوز تیمی است که امکان حرکت، حرکت رو به جلو و رو به جلو باید بگویم خوشحالم که شما یک تیم بین المللی بسیار خوب دارید و فعالیت بین المللی علیرغم همه چیز متوقف نمی شود، همکاران را در چنین زمینه های بشردوستانه توسعه می دهد، بسیاری از آنها در هر صورت دور هستند.
رئیس جمهور گفت: از اینکه تحت هر فشاری قرار نگیرند، افرادی خودکفا هستند، افرادی هستند که با اعتقادات و ایمان قوی خود در مورد خوب، بد و آنچه باید انجام شود هدایت می شوند.
پوتین افزود: خیلی خوب است که چنین دوستانی در سراسر جهان داریم.
Действующий президент Турции Реджеп Тайип Эрдоган и супруга президента Турции Эмине Эрдоган на площади у Президентского дворца в Анкаре - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.06.2023
ولودین پیام تبریکی پوتین را به اردوغان رساند + ویدیو
وی همچنین به موضوع ساخت طیارات غیرنظامی اشاره کرد و سخنان برندگان جایزه در مورد موتورها و نیاز به بازگرداندن بودجه برای نسل بعدی موتورPD-35 را یادآور شد. "این، خوب، برای افراد ناآشنا، یک رانش 35 تنی است، هیچ کس هرگز چنین کاری را با ما انجام نداده است. اما من می خواهم توجه شما را به این واقعیت جلب کنم، موتوری که تحت هدایت قهرمان امروز ما ساخته شده است، نتیجه کار 30 سال است.
وی تاکید کرد که هر یک از برگزیدگان در بخش خود به نتایج دست می یابند که در رشته خود منحصر به فرد است.
پوتین گفت تاکید کرده گفت: "من به شما تبریک می گویم. می خواهم ابراز امیدواری کنم که نسل افراد مستعد آلوده به الگوی شما رشد کند و به پیشرفت کشور کمک کند. به بیان دقیق، این کشور ما است: اینها افرادی مانند شما هستند، معلمین و دانش آموزان شما".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала