- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

درگیری شدید در پیرامون زاپروژیا و دونتسک

© Sputnik / Konstantin Mihalchevskiy /  مراجعه به بانک تصاویر Военнослужащие на БТР во время обучения мобилизованных элитными подразделениями ВДВ на одном из полигонов в Запорожской области
Военнослужащие на БТР во время обучения мобилизованных элитными подразделениями ВДВ на одном из полигонов в Запорожской области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.06.2023
عضو شوید
رئیس جنبش اجتماعی "ما با روسیه هستیم" گفت: نبرد شدید در جای اتصال منطقه زاپروژیا و دونتسک ادامه دارد.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر راگوف، رئیس جنبش اجتماعی "ما با روسیه" هستیم، در کانال تلگرامی خود نوشت: درگیری های شدید در منطقه ورمفسکی زاپروژیا ادامه دارد.
او دردرباره وضعیت در قسمت شرقی جبهه زاپروژیا گفت: نبردهای سنگین در تقاطع منطقه زاپروژیا و جمهوری دونتسک ادامه دارد. دشمن با عدم موفقیت در یورش های جبهه ای، سعی می کند واحدهای ما را از کناره ها در منطقه ورموفسکی محاصره کند و به آنها حمله کند.
Здание на территории Запорожской атомной электростанции - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.06.2023
رهگیری سه پهپاد تهاجمی در نزدیکی نیروگاه هستوی زاپروژیا
به گفته وی، ارتش روسیه شهرک نسکوچنویه را بازپس گرفته و در دست دارد. در آغاز تهاجم گسترده نیروهای مسلح اوکراین، دشمن برای مدت کوتاهی نیز موفق شد وارد نسکوچنویه شود و پس از آن با یک ضد حمله از آنجا بیرون رانده شد. این روستا در پستی قرار دارد و راگوف تاکید کرد، که نگه داشتن آن در زیر آتش توپخانه کار آسانی نیست.
یادآوری می کنیم، که روز جمعه، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه از آغاز عملیات متقابل توسط نیروهای مسلح اوکراین خبر داد. رئیس دولت خاطرنشان کرد: در عین حال، به لطف شجاعت سربازان روسی و سازماندهی صحیح نیروها، کی یف در هیچ یک از مناطق جنگی به اهداف خود نرسید. وزارت دفاع روز شنبه گزارش داد که نیروهای مسلح اوکراین در جریان تلاش برای حمله در مناطق یوژنودونتسک و زاپروژیا، چندین تانک لئوپارد و نفربر زرهی برادلی را از دست دادند و در نتیجه جنگنده های روسی حملات دشمن را دفع کردند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала