نابودی 4 تانک لئوپارد و 300 تن از نیروهای اوکراینی در یک روز + ویدیو

© Sputnik / Evgeny Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر Бойцы группы Вагнера ведут бой в центре Артемовска
Бойцы группы Вагнера ведут бой в центре Артемовска - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.06.2023
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد، با اقدامات شجاعانه و قاطع نیروهای شرق (وستوک)، تمامی حملات دشمن دفع شد و نیروهای اوکراینی در یک روز 300 تن از نیرو و چهار تانک لئوپارد در مسیرهای زاپروژیا و یوژنو-دونتسک از دست دادند.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه روز شنبه اعلام کرد، نیروهای اوکراینی در یک روز 300 نفر و چهار تانک لئوپارد را در مسیرهای زاپروژیا و یوژنو-دونتسک از دست دادند.
بر اساس اطلاعات داده شده وزارت دفاع روسیه، در جهت زاپروژیا، اقدامات فعال قطعات نیروهای شرق (وستوک)، حملات هوانوردی ارتش و توپخانه، دو حمله دشمن را با نیروهای تقویت شده با تانک، در جهت دفع کرد.
گفته میشود، در مناطق شهرک های نوودانیلوکا و مالایا توکماچکا در منطقه زاپروژیا، دو ستون از موترهای زرهی دشمن منهدم شدند.
وزارتخانه تصریح کرد: دشمن سه حمله ناموفق در مناطق شهرک های لودانویه در منطقه زاپروژیا واستاروژیوا و نیسکوچنویه در جمهوری دونتسک، را انجام داد که هر کدام با نیروهایی تا یک گروهان پیاده نظام همراه بودند.
Anti-aircraft defense system S-400 Triumph  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.06.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
سیستم دفاع هوایی روسیه دو راکت اوکراینی را در کریمه سرنگون کرد
وزارت دفاع روسیه افزود: مجموع تلفات نیروهای اوکراینی در این مناطق در طول امروز بر 300 پرسنل نظامی، 9 دستگاه تانک که چهار دستگاه لئوپارد، 11 موتر جنگی پیاده نظام شامل پنج نفربر زرهی برادلی امریکایی، 14 موتر زرهی جنگی، 6 موتر و یک دستگاه خودکششی توپخانه سزار فرانسوی بوده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала