زلنسکی از ضد حمله نیروهای مسلح اوکراین خبر داد

© AP Photo / Matthias SchraderПрезидент Украины Владимир Зеленский готовится подписать "Золотую книгу" во дворце Бельвю в Берлине, Германия
Президент Украины Владимир Зеленский готовится подписать Золотую книгу во дворце Бельвю в Берлине, Германия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.06.2023
عضو شوید
زلنسکیی می‌گوید که اقدامات ضد حمله و دفاعی اوکراین در حال انجام است و اینکه در چی مرحله حتماً همه آن را احساس خواهید کرد.
به گزارش اسپوتنیک، ولودیمیر زلنسکی گفت که اقدامات ضد تهاجمی در اوکراین در حال انجام است، اما از بیان اینکه در چه مرحله ای هستند خودداری کرد.
گفتنی است که روز جمعه، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه به خبرنگاران گفت که استفاده از ذخایر استراتژیک توسط کی‌یف نشان می‌دهد که ضد حمله نیروهای اوکراینی علیه روسیه آغاز شده است.
زلنسکی در یک کنفرانس مطبوعاتی با جاستین ترودو نخست وزیر کانادا در کی‌یف گفت: "اقدامات ضد حمله و دفاعی اوکراین در حال انجام است، و اینکه در چی مرحله است، من با جزئیات صحبت نمی کنم. من فکر می کنم که ما حتماً همه آن را احساس خواهیم کرد.
سرگی ناریشکین، مدیر سرویس اطلاعات خارجی فدراسیون روسیه به ریانووستی گفت که غرب در حال گسترش حجم و برد تسلیحات تهاجمی به رژیم کی‌یف است، این به دلیل عزم ایالات متحده و متحدانش برای مبارزه با روسیه تا آخرین اوکراین است.
Заместитель председателя Совета безопасности РФ Дмитрий Медведев проводит в режиме видеоконференции заседание Межведомственной комиссии Совета безопасности РФ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.06.2023
مدودف به شرکت راین متال آلمان؛ مختصات دقیق کارخانه آینده را بفرستید
روسیه در 24 فبروری 2022 عملیات نظامی ویژه‌ای را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کیف قرار گرفته اند" نامیده است. وی خاطرنشان کرد که این عملیات ویژه یک اقدام اجباری بود، روسیه "هیچ فرصتی برای انجام این کار باقی نگذاشت، خطرات امنیتی به گونه‌ای ایجاد شد که امکان واکنش با ابزارهای دیگر غیرممکن بود."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала