قوای مسلح اوکراین یک مرکز تفریحی کودکان را در ولایت خرسون مورد هدف قرار داد

© Sputnik / RIA Novosti /  مراجعه به بانک تصاویر Фрагмент ракеты Storm Shadow с серийным номером в Луганске
Фрагмент ракеты Storm Shadow с серийным номером в Луганске - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.06.2023
عضو شوید
قوای مسلح اوکراین یک مرکز تفریحی کودکان در منطقه گنیچسک ولایت خرسون مورد هدف قرار دادند.
به گزارش اسپوتنیک، یک نماینده خدمات اضطراری اعلام کرد، نیروهای اوکراینی به یک مرکز تفریحی کودکان در منطقه گنیچسک ولایت خرسون حمله موشکی کردند.
وی گفت: "یک حمله موشکی، احتمالاً توسط موشک‌های سایه طوفان، به یک مرکز تفریحی کودکان شلیک شد. بخش‌های دفاع هوایی یک موشک را نابود کردند، دو موشک متأسفانه نزدیک مرکز تفریحی سقوط کرد.
این اطلاعات توسط والی موقت منطقه خرسون، ولادیمیر سالدو، تأیید شد. وی در کانال تلگرام خود نوشته است که قوای مسلح اوکراین به مرکز تفریحی حمله کردند، اطلاعات در مورد قربانیان در حال برسی است.
Два истребителя F-16 Fighting Falcons ВВС США во время операции НАТО Союзные силы 20 апреля 1999 года - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.06.2023
زمان تحویلی جنگنده های F-16 به اوکراین اعلام شد
بریتانیا در 11 می اعلام کرد که موشک های بالدار سایه طوفان (Storm Shadow) را به اوکراین می دهد که محدوده حمله آنها حدود 250 کیلومتر است. وزارت امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد: این تصمیم لندن منجر به تشدید تنش جدی می شود.
مسکو بارها اعلام کرده است که پمپاژ اوکراین با تسلیحات غربی تنها تقابل را طولانی می کند و آموزش نیروهای اوکراینی در خاک این کشور باعث شده است که برخی از کشورهای ناتو به طور مستقیم در درگیری شرکت کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала