رکورد موفقیت هلیکوپتر کا-52 در میدان جنگ با اوکراین

© Sputnik / Ministry of Defense of the Russian Federation  /  مراجعه به بانک تصاویر Вертолет Ка-52 "Аллигатор" ВКС РФ отправляется на выполнение боевого задания
Вертолет Ка-52 Аллигатор ВКС РФ отправляется на выполнение боевого задания  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.06.2023
عضو شوید
هلیپکوپتر روسی کا-52 رکورد دفع راکت های دافع هوایی اوکراین را برقرار کرد.
به گزارش اسپوتنیک، یکی از هلیکوپترهای تعرضی کا-52 روسیه با استفاده از دستگاه "ویتبسک"، در منطقه عملیات خاص، تعداد رکورد دفع راکت های دافع هوایی اوکراین – 18 راکت را در یک پرواز برقرار کرد.
یک منبع آگاه ضمن اعلام این مطلب گفت: "امروز رکورد راکت های دفع شده سیستم های راکت دافع هوایی قابل حمل 18 فروند است. یکی از کا-52 های روسی توانست این تعداد را در طی یک پرواز جنگی با کمک سیستم دفاع هوایی ویتبسک به دست آورد."
هلیکوپتر مدل کا-52  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.06.2023
حملات هلیکوپترهای کا-52 قوای روسیه به نیروهای مسلح اوکراین+ویدیو
این منبع افزود: هلیکوپتر روسی بدون هیچ آسیبی به پایگاه بازگشت.
"به همین دلیل است که پیلوتان هلیکوپتر به مجتمع ویتبسک - "تخم‌های زندگی" می‌گویند. تجهیزات خارجی این مجتمع که از بدنه هلیکوپتر بیرون زده است، شبیه تخم پرندگان است و خود مجتمع به طور منظم جان پیلوتان قوای هوایی را نجات می‌دهد که دشمن دائماً آنها را هدف می گیرند".
دستگاه "ویتبسک" به طور اتومات پرتاب راکتهای دافع هوایی به یک هلیکوپتر را با استفاده از چند سنسور فرابنفش تشخیص داده و مختصات آنها را محاسبه می کند. سپس دستگاه سرکوب مجتمع، سرگلوله راکت مهاجم را کور می کند که در نتیجه هدف خود را از دست می دهد. می تواند هم سرگوله های اپتیک -الکترونیکی و هم رادارها را سرکوب کند.
دستگاه "ویتبسک" همچنین شامل وسایل مقابله با مادون سرخ است - این مجموعه اهداف فریب دهنده حرارتی فیر می کند که به دلیل ترکیب ترقه ای سوزان، برای سرگلوله های مادون سرخ راکت های دافع هوایی مزاحمت به وجود می آورند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала