امریکا عواقب آخرین تلاش های زلنسکی برای حفظ قدرت را ارزیابی کرد

زلنسکی
زلنسکی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.06.2023
عضو شوید
موریس نطاق امریکایی: تلاش‌های زلنسکی برای حفظ قدرت منجر به مرگ هزاران نفر خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، کلایتون موریس، روزنامه نگار امریکایی در برنامه Redacted News گفت که تلاش ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین برای حفظ قدرت با انفجار استیشن برق آبی کاخوفکا می تواند منجر به هزاران قربانی شود.
وی گفت: "ما آخرین تلاش‌های رژیم زلنسکی برای حفظ قدرت را می‌بینیم. شما قضاوت کنید: این همان چیزی است که یک شبه اتفاق افتاد - قوای اوکراین و ناتو تا حدی سد برق آبی را تخریب کردند، آنها می‌توانستند آن را کاملاً تخریب کنند، اما اینطور نیست. این چیزی است که وقتی شما سد را خراب می کنید اتفاق می افتد. فقط به این نگاه کنید: هزاران انسان بی گناه در شهرهای نزدیک جان خواهد داد."
Военнослужащие на БТР во время обучения мобилизованных элитными подразделениями ВДВ на одном из полигонов в Запорожской области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.06.2023
تلفات سنگین قوای اوکراین حین حمله در زاپوروژیه
وی همچنین خاطرنشان کرد که بسیاری از مردم "قدرت آب را دست کم می گیرند" و به نظر او نمی توان جلوی چنین سیل را با کمک هیچ سازه مصنوعی گرفت.
در شب 6 جون، قوای اوکراینی مجموعه ای از حملات را به استیشن برق آبی کاخوفسکایا انجام دادند، در نتیجه قسمت بالایی استیشن فرو ریخت، خود سد مخزن آسیبی ندید. تخلیه نامنظم آب وجود دارد.
به گفته سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه، کیف استشن برق آبی کاخوفسکایا را منفجر کرد، به این شکل مواضع خود را در جهت خرسون تضعیف کرد و قوا را از آنجا به منطقه تهاجمی منتقل نمود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала