هدر بار: آژانس‌های سازمان ملل "امتیازات غیراصولی" به گروه طالبان می دهد

© https://twitter.comهیدر بار، معاون مدیر بخش زنان دیدبان حقوق بشر
هیدر بار، معاون مدیر بخش زنان دیدبان حقوق بشر   - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.06.2023
عضو شوید
معاون بخش امور زنان دیدبان حقوق بشر، آژانس‌های سازمان ملل متحد در افغانستان را به دادن "امتیازات غیراصولی" به گروه طالبان متهم کرد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از اطلاعات روز، هدر بار، معاون بخش امور زنان دیدبان حقوق بشر، امروز (پنج‌شنبه، ۱۸ جوزا) با همرسانی خبری در مورد واکنش یونیسف به ممنوعیت فعالیت آموزشی مؤسسه‌های خارجی از سوی گروه طالبان، نوشته است که سازمان ملل با "معضلات بزرگی" در افغانستان مواجه است.
او افزوده که آژانس‌های سازمان ملل متحد در افغانستان پس از دادن "امتیازات غیراصولی" به طالبان به‌دلیل ممنوعیت کار زنان، اکنون خود را در مواجهه با حملات بیشتر این گروه به برنامه‌های‌شان می‌بینند.
بانو بار نوشته است: "درس؟ اقدامات غیراصولی برای آرام‌کردن طالبان به شما نفعی نمی‌رساند."
هیدر بار، معاون مدیر بخش زنان دیدبان حقوق بشر   - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.03.2023
هدر بار: کنار آمدن با گروه طالبان نتیجه نمی‌دهد
روز گذشته منابع مختلف تأیید کردند، که گروه طالبان با صدور دستورات شفاهی، فعالیت آموزشی مؤسسه‌های خارجی در افغانستان را ممنوع کردند.
صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) امروز نسبت به این تصمیم ابراز نگرانی کرده و گفته است که بر اثر آن نیم‌میلیون کودک در افغانستان از آموزش بازخواهد ماند.
گروه طالبان دلیل ممنوعیت فعالیت آموزشی مؤسسه‌های خارجی در افغانستان را اعلام نکرده‌اند.
یادآوری می کنیم، که گروه طالبان پس از یک معامله پنهانی و پیچیده با امریکا یکبار دیگر بر افغانستان چیره شد و بیشتر آزادی های شهروندان افغانستان را گرفتند و شهروندان افغانستان اکنون مانند اسیران زندگی می کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала