زاخارووا: رژیم کییف به طور نهایی به تروریستی تبدیل شده است

© Sputnik / The Ministry of Foreign Affairs of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر Официальный представитель Министерства иностранных дел России Мария Захарова во время брифинга в Москве
Официальный представитель Министерства иностранных дел России Мария Захарова во время брифинга в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.06.2023
عضو شوید
سخنگوی وزارت امور خارجه می‌گوید رژیم کی‌یف سرانجام به تروریست تبدیل شده است.
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در برنامه تلویزیون (Solovyov Live) گفت که رژیم کی‌یف سرانجام در یک سال به یک رژیم تروریستی تبدیل شده است.
زاخارووا گفت: "در مقابل چشمان جامعه بین المللی، رژیم کی یف سرانجام امسال به یک رژیم تروریستی تبدیل شد. فقط یک نکته مهم دیگر وجود دارد که بین المللی است. چون تعداد زیادی از خارجی ها در نیروهای مسلح آنها هستند."
وی می‌افزاید: دوم اینکه، همانطور که همه کارشناسان می گویند، مدیریت به صورت دسته جمعی توسط آنگلوساکسون ها انجام می شود - این بریتانیا و ایالات متحده است. ثالثاً، کل ساختار سیاسی از خارج توسعه و اجرا شده است. چهارم، همه توجیهات مادی، مالی، اقتصادی، فنی وجود این رژیم از خارج است.
Президент США Дональд Трамп на церемонии инаугурации в Вашингтоне - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.06.2023
قضیه جنایی علیه دونالد ترامپ
روسیه در 24 فبروری 2022 عملیات نظامی ویژه ای را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، هدف آن را حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی‌یف قرار گرفته اند نامیده است. وی خاطرنشان کرد که این عملیات ویژه یک اقدام اجباری بود، برای روسیه هیچ فرصتی برای انجام انجام ندادن این عملیات باقی نگذاشتند و خطرات امنیتی به گونه‌ای ایجاد شد که امکان واکنش با ابزارهای دیگر غیرممکن بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала